تازه های سایت

کد مطلب: 9576
9. ارديبهشت 1392 - 9:08
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه با تمام قوا مقابل ملوان بازی می‌کنیم تا 3 امتیاز آن بازی را بگیریم، گفت: دلیلی ندارد پیش از فینال جام حذفی بخواهم فهرست بازیکنان را اعلام و تیم را به حاشیه بکشم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: این مسابقه برای ما مهم است، ما به بازی‌های تدارکاتی هم اهمیت می‌دهیم چه برسد به مسابقات لیگ، به همین خاطر از بازیکنانم می‌خواهم با تمرکز بیشتری بازی کرده و فکر نکنند دیدار با ملوان یک مسابقه دستگرمی است.

وی همچنین افزود: ما با تمام قوا مقابل ملوان بازی می‌کنیم تا 3 امتیاز بازی را بگیریم و برای بازی با سپاهان با آمادگی به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا نحوه خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا در شان این بازی هست یا خیر،؟ اظهار داشت: ما بهترین تصمیم را برای مهدوی‌کیا گرفتیم تا هم شخصیت و هم شان و جایگاهش حفظ شود.

خبرنگاری از گل‌محمدی در مورد تصمیمش برای برگزاری تمرینات پیش درهای بسته پیش از دیدار با سپاهان تاکید کرد: ما فینال را راحت بدست نیاوردیم که به راحتی آن را از دست بدهیم. این تصمیم را برای این گرفتیم تا قبل از فینال تمرکز تیمی ما بیشتر شود.

گل‌محمدی درخصوص مصدومیت مهرداد پولادی خاطرنشان کرد: احتمالش ضعیف است که پولادی به بازی سپاهان برسد. باید بگویم تقریبا ناامید هستیم که این بازیکن در دیدار فینال برای پرسپولیس به میدان برود.

وی در در مورد اینکه بعضی از بازیکنان تیم‌های مختلف می‌گویند فصل بعد به پرسپولیس می‌آیند و در فهرست مدنظر گل‌محمدی قرار دارند، افزود: اواخر فصل این صحبت‌ها زیاد مطرح می‌شود و نمی‌توان جلوی آن را گرفت. باز هم تاکید می‌کنم هیچ فهرستی وجود ندارد و ما با همین بازیکنان به فینال جام حذفی رسیده‌ایم. دلیلی ندارد پیش از فینال جام حذفی بخواهم فهرست بازیکنان را اعلام و تیم را به حاشیه بکشم، فعلا تمام تمرکز و فکر ما روی بازی فینال است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد 16 تیمی شدن لیگ برتر هم گفت: اگر قرار است مسابقات فصل آینده هم چند هفته فشرده باشد و چند هفته تعطیل شود، 16 تیمی شدن تصمیم بهتری است

دیدگاه شما