تازه های سایت

کد مطلب: 9529
7. ارديبهشت 1392 - 13:34
پایگاه خبری گرو : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار این تیم با سپاهان اصفهان در فینال جام حذفی مهمترین بازی فصل سرخپوشان بوده و امیدوار است این تیم از شانس خوبش برای قهرمانی در این جام به بهترین شکل استفاده کند، گفت: دوست دارم با خاطره خوب از فوتبال بروم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، مهدی مهدوی‌کیا در جمع خبرنگاران در خصوص بازی هفته سی و سوم پرسپولیس برابر ملوان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این یک بازی تدارکاتی خوب پیش از دیدار با سپاهان برای پرسپولیس است، هر چند نتیجه این بازی در جایگاه تیم تاثیر چندانی نمی‌گذارد اما به شکل جدی در آن بازی به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: من هم 2-3 روز است به تمرینات گروهی اضافه شده‌ام. همچنین امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان نتیجه خوبی مقابل ملوان کسب کرده و با آمادگی کامل در دیدار حساس با سپاهان به میدان برویم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: دیدار با سپاهان مهمترین بازی فصل پرسپولیس است زیرا متاسفانه نتوانستیم در لیگ نتیجه بگیریم و می‌خواهیم در این مسابقه که میزبان هستیم و مقابل چشم هواداران‌مان، از این شانس و فرصت خوب برای رسیدن به قهرمانی استفاده کنیم. البته این آخرین بازی رسمی من با پیراهن پرسپولیس است. چند دقیقه در آن بازی خواهم کرد و امیدوارم با خاطره خوب از فوتبال جدا شوم.

وی در خصوص اینکه این بازی خداحافظی شماست یا بازی پرسپولیس با هامبورگ؟، اظهار داشت: برگزاری دیدار با هامبورگ آلمان هنوز قطعا مشخص نشده است، فعلا همین بازی با سپاهان را انجام می‌دهم تا بعد ببینم چه اتفاق می‌افتد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از این گفتگویش با خبرنگاران در خصوص دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شکست بارسلونا و رئال مادرید مقابل تیم‌های آلمانی یادآور شد: به نظرم قابل پیش بینی بود بارسا و رئال مقابل بایرن و دورتموند به مشکل خواهند خورد. در آن دو بازی تیم‌های آلمانی با نظم‌تر و با دوندگی بیشتر بازی کردند و همین مسئله باعث شد، نتیجه بهتری بگیرند. فوتبال آلمان همیشه با نظم بوده است و در این دو بازی این مسئله را ثابت کرد.

خبرنگاری از مهدوی کیا پرسید وقتی بایرن اینقدر خوب است برای چه گواردیولا را جذب کرده؟، که وی به این پرسش این‌گونه پاسخ داد: گواردیولا کار سختی در بایرن دارد و حتما باید در این تیم آلمانی معجزه کند.

بازیکن پیشین تیم های هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت آلمان همچنین در این خصوص اضافه کرد: بایرن امروز نتایج خوبی گرفته اما شما تصور کنید اگر در ایران چنین تصمیمی گرفته شود و قرار باشد مربی بعد از پایان مسابقات تغییر کند، شاید اتفاقات دیگر رخ دهد اما هاینکس وقتی فهمید فصل بعد در بایرن نیست، با جدیت بیشتر خودش را نشان داد تا با نتایج خوب و فراموش نشدنی از بایرن برود.

وی ادامه داد: اهداف بایرن مونیخ آلمان فراتر از آن چیزی است که ما می‌بینیم. آنها می‌خواهند سال‌ها در فوتبال اروپا پادشاهی کنند، بدون اینکه نیازی به پول شیخ‌های عربی و آمریکایی‌های پولدار داشته باشند. آنها با برنامه‌ریزی جلو می‌روند و برای آینده برنامه دارند.

مهدوی‌کیا در پایان با اشاره به اینکه قطعا بایرن با گواردیولا نظم بیشتری پیدا کرده و دیگر تیمی در اروپا جلودار بایرن نخواهد بود، گفت: فکر می‌کنم جام جهانی 2014 برزیل هم سال آلمان خواهد بود.

دیدگاه شما