تازه های سایت

کد مطلب: 9521
7. ارديبهشت 1392 - 10:07
کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار جوابیه باشگاه استقلال در مورد پرتاب نارنجک در دیدار با الهلال عربستان شد.
خبرگزاری فارس: AFC خواستار جوابیه استقلال در مورد پرتاب نارنجک شد/ صدور رای علیه آبی‌ها

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از فارس , محمدرضا کسرایی در مورد وضعیت پرونده شکایت الهلال از باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ واکنشی نسبت به مسایل حاشیه‌ای که باشگاه الهلال در سفرش به ایران به وجود آورد، نشان نداد و در واقع به آن مسایل توجهی نکرد. آن هم در شرایطی که مسئولان الهلال در فرودگاه امام و هنگام انگشت‌نگاری تلاش کردند توجه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب و حاشیه‌سازی کنند ولی ناظر قطری بازی رفتار بسیار حرفه‌ای و خوبی داشت و در واکنش به تماس‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا همه مسایل را عادی دانست.

وی ادامه داد: با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در نامه‌ای از باشگاه استقلال خواستار پاسخگویی مسئولان این باشگاه در مورد پرتاب نارنجک و فشفشه در جریان بازی شد. در نامه AFC به باشگاه استقلال گزارش ناظر و داور مسابقه بازی با الهلال هم آورده شده است. مسئولان استقلال در مهلت تعیین شده باید به این نامه پاسخ بدهند و تصور نمی‌کنم زمانی بیش از یک هفته هم برای پاسخگویی به نامه وقت داشته باشند.

مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که در اولین جلسه کمیته انضباطی AFC در مورد اتفاقات رخ داده در جریان بازی استقلال و الهلال که همان پرتاب نارنجک و فشفشه است رای صادر خواهد کرد.

کسرایی در مورد اینکه باشگاه سپاهان برای اتفاقی مشابه 30 هزار دلار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد و باشگاه استقلال هم ممکن است با چنین جریمه‌ای مواجه شود، گفت: باشگاه سپاهان به دلیل اینکه در مرتبه دوم مرتکب پرتاب نارنجک شده بود 5 هزار دلار بیشتر جریمه شد در واقع جریمه 25 هزار دلاری برای پرتاب نارنجک در نظر گرفته شده بود که به دلیل تکرار این حرکت جریمه افزایش هم پیدا کرد. در مورد استقلال هم به احتمال زیاد جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود.

وی در مورد اینکه ممکن است برای باشگاه استقلال محرومیتی در نظر گرفته شود، گفت: احتمال محرومیت برای استقلال خیلی ضعیف است.با این حال جوابیه با جوابیه و مسایل و اتفاقات هر پرونده با یکدیگر متفاوت است.

دیدگاه شما