تازه های سایت

کد مطلب: 9413
4. ارديبهشت 1392 - 9:06
پایگاه خبری گرو ، اخبار ورزشی : تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بارسلونا را در آلیانس آره‌نا در هم کوبید.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، شاگردان یوپ هاینکس در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره‌نا بارسلونا را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبیدند تا قدم بلندی به سوی فینال رقابتها برداند.

در این دیدار ابتدا توماس مولر در دقیقه 25 روی پاس دانته با ضربه سر دروازه بارسا را باز کرد و بایرن را پیش انداخت. نیمه نخست با برتری یک بر صفر بایرن به پایان رسید. در نیمه دوم بایرن حتی بهتر از نیمه اول ظاهر شد.

در دقیقه 49 بازی ماریو گومز روی پاس مولر گلی مشابه گل نخست را به ثمر رساند. بایرن به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 73 آرین روبن روی حرکت انفرادی خود در محوطه جریمه با ویکتور والدز تک به تک شد و توپ را به تور دروازه بارسا جسباند تا بایرن 3 بر صفر پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و توماس مولر که مصدوم هم شده بود در دقیقه 82 بازی شب رویایی خود را تکمیل کرد گل چهارم را برای باواریایی ها به ثمر رساند. بایرن با این پیروزی شانس بسیار بالایی دارد تا برای دومین سال پیاپی در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

دیدگاه شما