تازه های سایت

کد مطلب: 9209
29. فروردين 1392 - 8:31

پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : فرماندار نهاوند از ثبت‌نام 42 داوطلب تا پایان سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام 42 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی با مطلوب دانستن روند ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: تا روز سوم ثبت‌نام داوطلبان اعضای شورای شهر و روستای شهرستان نهاوند، 42 نفر ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: از این میزان ثبت‌نام ‌کننده، 10 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبان شورای شهر و روستا برای عضویت در شهرها و مابقی برای عضویت در روستاها نام‌نویسی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه اعضای شورای شهر نهاوند در این دوره افزایش یافته است، افزود: براین اساس اعضای شورای شهر نهاوند در این دوره از 7 نفر به 9 نفر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معمولاً داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول می‌کنند، امیدواریم با توجه به ازدحام و زمان‌بر بودن هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مولوی با اشاره به اینکه روستاهای بالای یک هزار و 500 نفر پنج نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی‌البدل خواهند داشت، افزود: در هشت روستای شهرستان نهاوند پنج نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بخش مرکزی، انتخابات شوراهای اسلامی در 70 روستا برگزار می‌شود، یادآور شد: در 62 روستا اعضای شورا سه نفر انتخاب می‌شوند.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان اظهار کرد: در بخش زرین‌دشت 15 روستا انتخابات شوراهای اسلامی را برگزار می‌کنند که در 12 روستا شوراهای سه نفره و در سه روستا شوراهای پنج نفره انتخاب می‌شوند.

دیدگاه شما