تازه های سایت

کد مطلب: 9152
28. فروردين 1392 - 10:22
سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از انتقادهای شدید از عملکرد سعید مظفری زاده از شکایت باشگاهش از این داور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو  به نقل از بولتن نیوز ، با انتقاد شدید از عملکرد سعید مظفری زاد در دیدار دوشنبه تیمش برابر استقلال گفت: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند، اما عملکرد داور باعث شد بازی مساوی شود. البته ما هیچ گاه بدون نظر کارشناسان درباره داوری‌ها نظر نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: در صحنه اخراج طالبی، داور باید به مهاجم استقلال اخطار می‌داد، چون شبیه سازی کرده بود، اما به اشتباه بازیکن ما را جریمه کرد. گل استقلال هم در موقعیت آفساید به ثمر رسید و من برای عسگری، رییس دپارتمان داوری متاسفم که بدون دیدن فیلم بازی عملکرد داور را مورد قبول قرار داد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین از قصد باشگاهش برای شکایت از سعید مظفری زاده خبر داد و در ادامه پیکان انتقاداتش را به سمت سازمان لیگ گرفت: با برنامه‌ریزی که برای ما شده است، وضعیت تیم ما از نظر جسمانی بسیار ضعیف شده و تنها در صورت وقوع یک معجزه می‌توانیم یک جام بگیریم. از ابتدای فصل داوری‌ها هم به ضرر ما بود و ما فیلم این داوری‌ها را داریم و در زمان مناسب منتشر می‌کنیم.

خوروش در ادامه گفت: مشکلات ما از حالا شروع می‌شود، چون جمعه باید به رشت برویم و پس از آن در سوم اردیبهشت یک بازی انجام دهیم و پس از آن به دوبی برویم. همچنین در روزهای دهم و چهاردهم اردیبهشت بازی داریم. درست است که می گویم فوتبال ما حرفه‌ای است، ولی مگر بازیکنان ما چقدر توان دارند؟ فوتبال ما با فوتبال اروپا قابل مقایسه نیست، چون بازیکنان اروپایی به این برنامه‌ریزی عادت دارند .

وی درباره زمان بازی فینال جام حذفی هم به ایسنا گفت: هم ما و هم پرسپولیس در روزهای دهم و بیستم اردیبهشت بازی داریم. یک بچه هم می فهمد که اگر بخواهد بین این دو تاریخ بازی بگذارد، بهترین زمانش پانزدهم اردیبهشت است. با این حال برای این که بازی ما روی بازی استقلال تاثیر مثبت بگذارد، آن را یک روز جلو انداخته‌اند. اطلاع فولاد از نتیجه‌ فینال جام حذفی، روی عملکرد این تیم برابر استقلال تاثیر می‌گذارد.

سرپرست سپاهان در ادامه گفت: از ابتدای فصل بازی‌های استقلال بعد از ما بوده است و ما به این مساله معترض بودیم. همیشه به ما گفتند که نگران نباشید چون هفته‌های آخر را همزمان برگزار می‌کنیم، اما حالا می‌بینید که بازی هفته‌ سی و سوم استقلال پانزده روز بعد از بازی ما انجام می‌شود! گویا امسال ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا ما قهرمان نشویم.

وی در ادامه موضع باشگاهش را درباره زمان و مکان فینال جام حذفی این گونه بیان کرد: نظر ما این است که بازی فینال حتی اگر شده 10 دقیقه پس از دیدار فولاد و استقلال برگزار شود. در باره مکان هم امروز (سه شنبه) تصمیم گیری می‌شود و ما سعی می‌کنیم که با پرسپولیسی‌ها تعامل کنیم، اما اگر این تعامل صورت نگرفت، تابع آیین‌نامه سازمان لیگ هستیم. فکر می‌کنم این آیین‌نامه قرعه کشی بین تهران و اصفهان را مطرح می‌کند.

دیدگاه شما