تازه های سایت

کد مطلب: 9086
27. فروردين 1392 - 9:53
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان این که خطایی روی موسوی مرتکب نشده بود، گفت: من در صحنه اخراج هیچ خطایی را انجام ندادم و فکر می‌کنم علت بدبختی فوتبال ما همین تصمیم‌هایی است که گرفته می‌شود.

 

 


به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، فرشید طالبی در پایان دیدار امروز دوشنبه تیم های استقلال و سپاهان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. علت این همه بدبختی و گرفتاری‌های فوتبال ما و این که مدام به بن بست می‌رسیم این است که می خواهیم در کار خدا دخالت کنیم. من هیچ وقت اعتراض نکرده‌ام و همواره گفته‌اند فرشید طالبی بازیکن با اخلاقی است. اما می‌گویم که واقعا آیا اینقدر بی‌تجربه هستم که در دو بازی متوالی اخراج شوم؟

این بازیکن افزود: واقعا اخراج من نامردی بود. چرا نباید قبول کنیم که خدا مسیر درست را به ما نشان داده ولی در کار او دخالت می‌کنیم؟ علت بدبختی فوتبال ما این است که وقتی می‌بینیم که یکی مثل فرشید طالبی ساکت است و اعتراض نمی‌کند به راحتی او را از تیم ملی کنار می‌گذاریم. من در این بازی دوست داشتم نمایش خوبی داشته باشم تا اخراج خودم در دیدار قبل را جبران کنم. به هیچ وجه خطایی مرتکب نشدم. در مرتبه اول که اخطار گرفتم فرهاد مجیدی روی من شارژ کرد و در مرتبه دوم که اصلا خطایی انجام ندادم.

طالبی در خصوص دلداری قلعه نویی به وی بعد از اخراج گفت: آقای قلعه نویی مربی بزرگ و عزیز ماست ولی این کارها را نکند و بگذارد فوتبال مسیر خودش را طی کند.

دیدگاه شما