تازه های سایت

کد مطلب: 8953
21. فروردين 1392 - 10:48
پایگاه خبری گرو ، اخبار ورزشی : سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی بازیکنانش اشتباهات بچگانه داشتند که در شکست برابر الهلال تاثیرگذار بود گفت: بازیکن باتجربه ای مثل سیاوش اکبرپور با خطای بچگانه ای همان کاری را کرد که حریف می خواست.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امیر قلعه نویی شامگاه امروز سه شنبه و پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر الهلال عربستان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: ما شروع خوبی در نیمه اول داشتیم اما احساس می کنم خستگی بازیکنان باعث شد نتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم. البته بازیکنان ما مغرور بودند و هنوز در سایه پیروزی بازی رفت قرار داشتند. ما موقعیت های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و ما صدرنشین گروه هستیم. از امروز این بازی به تاریخ پیوست و ما به دیدار با گهر، سپاهان و پس از ان الریان فکر می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گلی که استقلال دریافت کرد به خاطر برنامه های تیم الهلال بود یا اشتباهات مدافعان گفت: ما در موقعیت ضد حمله بودیم که جواد نکونام به جای اینکه بازیسازی کند توپ را به بدن حنیف عمران زاده کوبید و به حریف پاس گل داد. این هم یک جور گل خوردن است.

قلعه نویی با انتقاد از نحوه عملکرد سیاوش اکبرپور در این دیدار گفت: سیاوش بازیکن باتجربه ای است که انتظار داشتیم به بازی سرعت بدهد و برای ما مفید باشد اما با یک خطای بچگانه باعث شد تیم ما سکته تاکتیکی کند و به خاطر خطایی که انجام داد پنج دقیقه بازی متوقف شود. امثال اکبرپور در بازی امروز ما را سکته دادند و انتظاری که از آنها داشتیم را براورده نکردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد برخی تماشاگران این تیم را ناشایست عنوان کرد و گفت: من امروز از دو چیز تعجب کردم. اول اینکه چرا تماشاگران ما مواد محترقه را به داخل زمین پرتاب کردند. دوم اینکه ما در بازی های خارج از خانه راحت تر می بریم اما نمی دانم چرا امروز رفتار تماشاگران منطقی نبود و ایجاد مشکل کردند. شاید هم برخی ها هستند که می خواهند استقلال نتیجه نگیرد و می آیند این برنامه ها را پیاده می کنند. حالا خوب است ما در لیگ ششم نیستیم. بازهم معرفت تماشاگران پرسپولیس که این همه صبر و تحمل دارند. ما الان هم در لیگ آسیا صدرنشین هستیم و هم در لیگ خودمان.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که دلیل تعویض جواد نکونام در بین دو نیمه چه بود گفت: فکر می کنم نکونام امروز خسته بود و با نکونام همیشگی فاصله داشت. ما هم می خواستیم تغییر تاکتیک بدهیم. به همین خاطر او را تعویض کردیم.

دیدگاه شما