تازه های سایت

کد مطلب: 8951
21. فروردين 1392 - 10:45
پایگاه خبری گرو ، اخبار ورزشی : تیم فوتبال گالاتاسرای در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد رئال مادرید را شکست دهد اما از رسیدن به مرحله بعدی رقابتها بازماند تا شاگردان مورینیو به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر، گالاتاسرای در حضور بیش از 52 هزار تماشاگر ورزشگاه ترک تلکام آره نا موفق شد با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود رئال مادرید را از پیش رو بردارد اما با توجه به شکست 3 بر صفر در دیدار رفت در مجموع دو بازی مغلوب حریف اسپانیایی خود شد.

در این دیدار ابتدا کریس رونالدو در دقیقه 9 روی ارسال سامی خدیرا با یک اشاره به توپ از فاصله نزدیک به دروازه گل نخست را برای رئال مادرید به ثمر رساند تا رئال در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر صفر پیش بیفتد. نیمه نخست با تک گل رونالدو به پایان رسید اما شاگردان فاتح تریم نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند. امانوئل ابوئه مدافع گالا در دقیقه 58 با یک شوت مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه دیه گو لوپز چسباند. 12 دقیقه بعد وسلی اسنایدر هافبک هلندی گالا دروازه تیم سابق خود  را باز کرد و در دقیقه 72 هم دیدیه دروگبا با یک پشت پای استثنایی گل سوم تیم میزبان را به ثمر رساند.

جو ورزشگاه ترک تلکام طوری بود که همه فکر می کردند گالا 2 گل دیگر به ثمر می رساند رئال مادرید را حذف می کند اما در ادامه نه تنها گالا نتوانست گلی به ثمر برساند بلکه رونالدو ستاره رئال در این بازی گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه 3 بر 2 شود. در پایان تلاش گالاتاسرای برای به ثمر رساندن گل های بیشتر سودی نداشت و آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 3 مغلوب رئال شدند اما با شایستگی از لیگ قهرمانان خداحافظی کردند.

دیدگاه شما