تازه های سایت

کد مطلب: 8946
21. فروردين 1392 - 10:10
پایگاه خبری گرو ، اخبار ورزشی : کاپیتان تیم فوتبال استقلال که از برخی اقدامات تماشاگران در دیدار برابر الهلال ناراضی بود گفت: برخی ها فراموش می کنند که اینجا میدان فوتبال است و باید در مورد فوتبال صحبت کرد نه مسائل سیاسی!

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار مقابل الهلال عربستان با بیان این مطلب افزود: بازی بسیارسختی بود و الهلال بسیار خوب بازی کرد. آنها با برنامه مقابل ما ظاهر شدند و بدنبال کسب 3 امتیاز بودند البته ما همچنان صدرنشین هستیم  و می توانیم این صدرنشینی را تداوم ببخشیم.

مجتبی جباری در پاسخ به این سئوال که آیا مدیرعامل باشگاه به وعده خود عمل کرده و امروز بخشی از قرارداد شما را داده است یا خیر گفت: باشگاه امروز بخشی از قراردادهای ما را به حسابهایمان واریز کرده اما من باید از تمام بازیکنان تشکر کنم به خاطر اینکه حدود یک سال است که هیچ مبلغی دریافت نکرده بودیم و با جان و دل برای استقلال بازی کرده ایم انتظار ما از تماشاگرانمان بسیار بیشتر است. فکر می کنم آنها فقط آمده اند یک انرژی تخلیه کنند و به منازلشان برگردند.

وی ادامه داد: چه دلیلی دارد تا زمانی که تیم نیاز به تشویق دارد تنها یک بازیکن خاص(فرهاد مجیدی) را مورد تشویق قرار می دهند. به اعتقاد من این کار اصلا درست نیست.

هافبک استقلال در خصوص پرتاب ترقه توسط تماشاگران استقلال نیز اضافه کرد: این بدترین کاری بود که هواداران ما می توانستند انجام دهند. این مسئله باعث خواهد شد تا برای ما احتمالا محرومیتی نیز در نظر گرفته شود.

مجتبی جباری در ادامه در خصوص میزبانی الهلالی ها گفت: به اعتقاد من میزبانی عربها بسیار خوب بود. آنها چیزی برای ما کم نگذاشتند و به ما احترام گذاشتند و ما در طول سفرمان به عربستان هیچ مشکلی نداشتیم اما من تعجب می کنم که چرا هوادارانمان به جای تشویق تیم خود بحث خلیج فارس را پیش می کشند و رو به مسائل سیاسی می آورند. اینجا زمین فوتبال است و باید راجع به فوتبال صحبت کنیم نه راجع به مسائل سیاسی. شاید آنها وقت تلف می کنند اما اینها یک حربه است و بعضی وقت ها جواب هم می دهد.

جباری در پایان گفت: با توجه به نتایجی که به دست آمده ما همچنان فرصت داریم تا به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنیم.

دیدگاه شما