تازه های سایت

کد مطلب: 8892
20. فروردين 1392 - 8:59
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: نهاوند با کمبود 22 پزشک عمومی در حوزه بهداشت و درمان روبرو است.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، عباس سلگی اظهار داشت:با توجه به چارت سازمانی بهداشت و درمان شهرستان نهاوند و وجود 20 مرکزبهداشتی درمانی، 35 پزشک عمومی باید در نهاوند فعالیت کنند که در حال حاضر فقط 13 پزشک  عمومی در این شهرستان وجود دارد.

 

سلگی گفت: بیمارستان علیمرادیان نهاوند نیز با کمبود نیروی انسانی و پرسنل پزشکی مواجه است و با وجود اینکه این بیمارستان به صورت سازمانی دارای 128 تخت است اما هم اکنون 168 تخت فعال در این بیمارستان قرار دارد.

 

وی افزود: بیمارستان 160 تختخوابی جدید شهرستان نهاوند در پایان دولت دهم آماده بهره برداری می شود و با توجه به کمبود نیروی انسانی و کادر پزشکی شهرستان، مسئولین ارشد شهرستان باید از هم اکنون نسبت به جذب نیروی انسانی آن اقدام کنند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اشاره به شروع هفته سلامت عنوان کرد: کمیته هفته سلامت دهم فروردین ماه سالجاری با شعار "فشارخون را جدی بگیریم" در مرکز بهداشت شهرستان نهاوند تشکیل شده است.

 

عباس سلگی گفت: همایش بزرگ پیاده روی بازنشستگان ادارات و سازمانهای شهرستان نهاوند، برگزاری کلاس آموزشی ویژه داوطلبین بهداشت، تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی و گرفتن فشارخون کارمندان بانک های شهر توسط پزشکان عمومی از جمله اقدامات مرکز و بهداشت درمان نهاوند در هفته سلامت است.

 

سلگی افزود: همچنین در هفته سلامت نصب چادر و گرفتن فشارخون از مراجعین در شبکه بهداشت و درمان با همکاری هلال احمر و ویزیت رایگان بیماران فشار خونی در مراکز بهداشتی درمانی نهاوند انجام خواهد شد.

دیدگاه شما