تازه های سایت

کد مطلب: 8846
19. فروردين 1392 - 4:11
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : هشت نفر از دانش آموزان پسر شهرستان نهاوند به همراه یک نفراز مربیان در قالب کاروان حج عمره دانش آموزی ظهر دیروز راهی سرزمین وحی شدند .

به گزارش پایگاه خبری گرو : مدیر آموزش و پرورش نهاوند در آئین اعزام دانش آموزان به سرزمین وحی، با اشاره به اهمیت فریضه حج در زندگی انسان‌ها، گفت: بدون شک، اعزام به حج عمره جزو فرایضی است که باید از آن به عنوان یکی از فرصت‌های بزرگ به دست آمده در زندگی هر انسان مسلمانی عنوان کرد.

"علیرضا تکلو" با تأکید بر اینکه بر هر مسلمانی واجب است که در صورت اعزام به حج، بهره‌مندی لازم را از این فریضه الهی به درستی به جا آورد، افزود: قشر نوجوانی که امروز شاهد اعزام آن‌ها به سرزمین وحی هستیم نیز باید از این فرصت به دست آمده به نحو مطلوب استفاده کرده و قدر لحظه لحظه‌های حضور خود در این سفر معنوی را بدانند.

وی گفت: خود سازی معنوی در سایه بهره گیری از معارف دینی و الهی انجام می شود و سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای تفكر در آموزه های دینی، زودودن آلودگی ها و قرب بیشتر به پروردگار باری تعالی است. وی با اشاره به اینكه تمسك به قرآن كریم نظام اسلامی را در برابر توطئه های گوناگون دشمنان محافظت می كند افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ و معارف دینی و قرآنی بیش از گذشته در بین مردم گسترش یافت

وی گفت: با تشکیل ستاد سفر عمره دانش آموزی فرصت خوبی برای خود سازی دانش آموزان بوجود آمد که تا کنون دهها دانش آموز توانسته اند در این سفر معنوی شرکت نمایند .

دیدگاه شما