تازه های سایت

کد مطلب: 8794
17. فروردين 1392 - 4:42
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بلایی را که خودمان بر سر تیم ملی آورده‌ایم، باید خودمان هم آن را بسازیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به نقل از فارس، کریمی در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می خوانید:

 

 

 

فارس:ظاهرا مصدومیتت کاملاً برطرف شده؟

 

بله، بالاخره مصدومیت بخشی از فوتبال است، شاید این مصدومیت بد موقع و در میانه فصل به سراغم آمد. خیلی تلاش کردم تا زودتر برسم اما مثل اینکه قسمت نبود و حالا دیگر مشکلی برای بازی ندارم.

 

فارس: خودت هم گفته بودی برای بازی با داماش آماده می‌شوی.

 

باید از تمام کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر کنم، بالاخره دغدغه من این بود که هر چه سریع‌تر خوب شوم و به پرسپولیس کمک کنم اما قسمت نمی‌شد ولی حالا همه چیز تمام شده و امیدوارم برای پرسپولیس مؤثر باشم.

 

فارس: بازی با داماش را چگونه می‌بینی؟

 

قطعاً تمام بازی‌ها سخت است و قطعاً داماش هم شایستگی داشته که تا اینجا جام حذفی رسیده است. به نظر من بازی بسیار سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج لیگ برتر را به هر نحوی که شده جبران کنیم تا انشاءالله جای ما در فصل آینده در آسیا خالی نباشد.

 

فارس: بازی در چمن مصنوعی برایت مشکل‌ساز نیست؟

 

در این مورد کاری از دست ما بر نمی‌آید؛ باید بازی کنم و به تیمم کمک کنم. امیدوارم بازی که روز 17 فروردین برگزار می‌شود در حد بازی نیمه نهایی جام حذفی باشد.

 

فارس: منظورت چیست؟

 

هر دو تیم باید در چمن مصنوعی بازی کنند و امیدوارم هواداران از یک فوتبال خوب لذت ببرند. بالاخره اگر کیفیت خوب یا بد باشد برای هر دو تیم است. ما باید همیشه شرایطی را آماده کنیم که برای یک بازی خوب مهیا باشد. حالا باید دوباره در ورزشگاه عضدی به میدان برویم.

 

فارس: هواداران معتقدند پرسپولیس با علی کریمی برنده بازی با داماش است.

 

نتیجه بازی از حالا معلوم نیست. در سالی که گذشت خیلی ها چیزهایی را که پیش بینی کردند اتفاق نیفتاد، هر چند من دوست ندارم به عقب برگردم.

 

 

 

فارس: دوست داشتی در فینال با استقلال بازی می کردید یا  سپاهان؟

 

برای من فرقی نداشت تیم می‌خواهد استقلال باشد یا سپاهان. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید به فکر برد مقابل هر تیمی باشد. ما باید خودمان تلاش کنیم تا تکلیف‌مان را خودمان روشن کنیم و کارمان را دست دیگران نسپاریم. ما باید فقط در جام حذفی به برد فکر کنیم و از هر نتیجه دیگر بپرهیزیم.

 

فارس: خیلی‌ها دوست دارند بدانند کریمی برای فصل آینده خود تصمیمی گرفته یا خیر؟

 

خیر، هنوز تصمیمی نگرفتم اجازه بدهید آخر فصل شود و بعداً در این باره صحبت کنیم.

 

فارس: نظرت در مورد خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال چیست؟

 

بالاخره این تصمیمی است که مهدوی کیا گرفته است. مهدی برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و من امیدوارم با حضور در فینال جام حذفی او هم خوشحال شود، چون همه ما دوست داریم امسال به هر طریقی که شده دل هواداران را شاد کنیم. کار ما برای قهرمانی در جام حذفی سخت است و باید بیشتر زحمت بکشیم.

 

فارس: بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنی؟

 

بله، بالاخره با پیروزی کره‌جنوبی و ازبکستان مقابل قطر و لبنان کار ما برای صعود خیلی خیلی سخت شد اما خودمان این بلا را سر خودمان آورده‌ایم و خودمان هم باید درستش کنیم.

 

فارس: واقعاً می‌توانیم به صعود به جام جهانی امیدوار باشیم؟

 

چرا که نه! بالاخره فوتبال است؛ ما اگر قطر را ببریم در بازی‌های آینده نیز می‌توانیم پرقدرت ظاهر شویم و به هدفمان برسیم. بالاخره رفتن به جام جهانی دل مردم را شاد می‌کند و همه در حال تلاش هستند که به این هدف برسیم. همه در این سال جدید تیم ملی را تنها نگذارند تا انشاءالله با کمک همه دل مردم شاد شود و مردم از دیدن تیم ملی در جام جهانی لذت ببرند.

 

فارس: چرا پرسپولیس در لیگ برتر در سال گذشته به نتایج دلخواه نرسید؟

 

الان زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره این موضوع نیست. خوشبختانه راهی برای ما باز شده که لیگ را جبران کنیم که جام حذفی است. اکنون باید به جام حذفی فکر کنیم. البته اگر کمی دقت می‌کردیم چه بسا از لیگ برتر می‌توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم اما نشد.

دیدگاه شما