تازه های سایت

کد مطلب: 8650
11. فروردين 1392 - 5:19
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال در حالی فردا با برگزاری دیدار پیکان با پرسپولیس پیگیری می‌شود که شاگردان گل‌محمدی به فکر آغاز سال 92 با یک پیروزی پرگل هستند و پیکانی‌ها برای فرار از سقوط به دسته اول باید به 3 امتیاز کامل این دیدار دست یابند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، روز دوم از هفته سی ‌یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که از روز پنجشنبه هفته گذشته با دیدار تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان شروع شده بود، روز یکشنبه با بازی پرسپولیس با پیکان ادامه خواهد یافت و طی آن شاگردان یحیی گل‌محمدی در اولین بازی سال 1392 در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان فیروزی کریمی خواهند رفت.

هرچند کسب سه امتیاز این مسابقه به نزدیک شدن پرسپولیس به صدر جدول کمکی نمی‌کند اما سرخپوشان برای جدا کردن خود از مس کرمان و راه‌آهن در جدول رده بندی و همچنین کسب روحیه مناسب در آستانه دیدار جام حذفی مقابل داماش به پیروزی مقابل تیم بحران زده پیکان فکر می‌کنند. در مقابل تیم پیکان برای فرار از انتهای جدول محکوم به شکست دادن پرسپولیس است چرا که باخت در این مسابقه پیکان را به لیگ دسته اول نزیک‌تر می‌کند.

خبر خوب برای هواداران پرسپولیسی‌ دربازی با پیکان می‌تواند بازگشت مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی باشد که مدت‌ها بود به خاطر مصدومیت و مسائل حاشیه‌ای از جمع سرخپوشان دور بودند. مهمترین دغدغه یحیی گل‌محمدی برای این مسابقه وضعیت نامشخص غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس است که به احتمال زیاد این مسابقه را به خاطر مصدومیت از دست خواهد داد. از سوی دیگر خستگی چند بازیکن پرسپولیس که با تیم ملی به کویت سفر کرده بودند، هم یکی از دغدغه‌های کادر فنی سرخپوشان است. به همین خاطر گل‌محمدی روز جمعه به این چند بازیکن ملی پوش خود استراحت داد تا آنها را آماده نگه دارد.

دیدار رفت پرسپولیس و پیکان در حالی با نتیجه 6 بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید که هر دو تیم سرمربیان دیگری را بالای سر خود می‌دیدند. "مانوئل ژوزه" در آن مقطع هدایت سرخپوشان را برعهده داشت و با درخشش مهدی مهدوی‌کیا و کریم انصاری‌فرد موفق شد به نتیجه‌ای پرگل برسد. عبدالله ویسی هم آن زمان سرمربی پیکان بود که با همان شکست به دل ناکامی فرو رفت. نتیجه تداوم ناکامی‌ها هم برکناری ویسی و نشستن فیروز کریمی به جای او روی نیمکت پیکان بود.

باید منتظر ماند و دید آیا سال 1392 برای پرسپولیسی که سال گذشته را با یک باخت و یک تساوی به پایان برد خوش یمن خواهد بود یا برای پیکان که تا سقوط به لیگ دسته اول یک باخت فاصله دارد.

برنامه بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر به شرح زیر است:
یکشنبه - 92/01/11
* پرسپولیس - پیکان، ساعت 17، ورزشگاه آزادی

جمعه - 92/01/16
* آلومینیوم هرمزگان - ملوان انزلی، ساعت 17، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* مس کرمان - نفت آبادان، ساعت 17، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* سایپا - فجر سپاسی، ساعت 17، ورزشگاه انقلاب کرج
* راه‌آهن - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 17، ورزشگاه اکباتان
* فولاد خوزستان - صبای قم، ساعت17:30، ورزشگاه تختی اهواز

شنبه- 92/01/17
* سپاهان اصفهان - نفت تهران، ساعت 17:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه - 92/01/23
* استقلال - گهر دورود، ساعت 19، ورزشگاه آزادی تهران

جدول رده‌بندی لیگ برتر
1- استقلال 60 امتیاز
2- سپاهان اصفهان 59 امتیاز
3- تراکتورسازی تبریز 58 امتیاز (یک بازی بیشتر)
4- فولاد خوزستان 53 امتیاز
5- نفت تهران 48 امتیاز
6- پرسپولیس 43 امتیاز
------------------------------
14- ذوب‌آهن اصفهان 30 امتیاز
15- آلومینیوم هرمزگان 28 امتیاز
16- پیکان تهران 24 امتیاز
17- صنعت نفت آبادان 19 امتیاز - 28 زده، 53 خورده، تفاضل گل 25-
18- گهر دورود 19 امتیاز - 23 زده، 48 خورده، تفاضل گل 25-

دیدگاه شما