تازه های سایت

کد مطلب: 8376
24. اسفند 1391 - 6:40
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو ، رقابتهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های بایرن مونیخ و مالاگا هم به جمع 8 تیم پایانی رقابتها راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، تیم فوتبال آرسنال در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا بایرن مونیخ را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا دو تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی 3 بر 3 دست پیدا کنند اما بایرن به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی راه پیدا کند.

در دیدار چهارشنبه شب آرسنال ابتدا در دقیقه 3 توسط "اولیویه ژیرو" مهاجم فرانسوی خود به گل رسید و در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی هم "لوران کوشیلنی" گل دوم توپچی ها را به ثمر رساند. بدین ترتیب آرسنال که تنها یک گل تا رسیدن به جمع 8 تیم پایانی رقابتها فاصله داشت با حذف از لیگ قهرمانان هشتمین سال بدون جام خود را پشت سر خواهد گذاشت.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب مالاگا شگفتی ساز رقابتها که نخستین حضور تاریخ خود در رقابتهای لیگ قهرمانان را تجربه می کند موفق شد با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل پورتو به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

در این دیدار که در خانه مالاگا برگزار می شد ابتدا "ایسکو"ستاره جوان این تیم در دقیقه 43 دروازه پورتو را گشود. اما در دقیقه 77 "روکه سانتاکروز" که از روی نیمکت به میدان آمده بود موفق شد گل دوم شاگردان مانوئل پلگرینی را به ثمر برساند تا مالاگا در مهمترین دیدار تاریخ خود تا به حال به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند. آنها که بازی رفت را در پرتغال با نتیجه یک بر صفر مقابل پورتو واگذار کرده بودند با این نتیجه در مجموع 2 بر یک قهرمان پیشین رقابتها را شکست دادند و اکنون در جمع برترین های اروپا قرار دارند.

8 تیم دورتموند، رئال مادرید، بایرن مونیخ، مالاگا، بارسلونا، گالاتاسرای، یوونتوس و پاری سن ژرمن فردا باید منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی باشند که در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما