تازه های سایت

کد مطلب: 8359
24. اسفند 1391 - 5:56
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : حمید کمروند کشتی گیر نهاوندی از حضور در همه مسابقات ورزشی رسمی و غیر رسمی محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علی آل اسماعیل رییس کمیته انضباطی هیات کشتی همدان افزود: با ملاحظه اسناد و مدارک پرونده و با توجه به گردش کار مذکور در ذیل و با استماع اظهارات و دفاعیات نامبرده، تخلفات منتسب به وی منطبق بندهای (1-2-3-4-5-7-8-10-11 ماده(7) آئین نامه انضباطی محرز شد.

وی اضافه کرد: این کشتی گیر خاطی به استناد بند پنج ماده هشت آیین نامه به محرومیت دایم از شرکت در مسابقات ورزشی رسمی و غیر رسمی و پرداخت مجموع خسارت وارده به اموال بیت المال و به تعطیلی کشیدن مسابقات که دویست میلیون ریال برآورد شده است محکوم شد.

آل اسماعیل اظهار داشت: حمید کمروند سابقه برهم زدن نظم و امنیت مسابقات و اعتراض به رای داوری در سال 1389 و در جریان مسابقات انتخابی بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی مشهد مقدس را داشته که سبب خسارت به تابلوها و بنرهای تبلیغاتی شده و در این رقابت ها تیم استان را از مقام سومی به مقام پنجمی تنزل داد.

وی خاطرنشان کرد: این کشتی گیر همچنین در وارد کردن خسارت به بخش دولتی و خصوصی شامل محل استراحت تیم کشتی صنایع و معادن همدان (حاضر در ادوار گذشته لیگ برتر) در هتل باباطاهر، خسارت به اموال، وسایل و امکانات داخل اطاق تحویلی محل استراحت خود اقدام کرده بود.

آل اسماعیل افزود: برهمین اساس هیات کشتی استان ضمن تذکر و محرومیت های قبلی براساس سوابق قهرمانی وی بخشش هایی را به لحاظ موقعیت و با رافت اسلامی با موضوع برخورد کرد اما متاسفانه اصلاح نشده و هم اکنون به جهت حساس شدن موضوع، حرکت ناشایست و برخورد کمروند در مسابقات اخیر انتخابی بزرگسالان استان همدان محکوم شده است.

وی، عدم رعایت شئونات اخلاقی متعارف در ورزش کشتی و رفتار غیر ورزشی، اهانت، توهین، تهدید و بیان نسبت های ناروا، رعایت نکردن مقررات، ضوابط و دستورات مقامات صلاحیت دار کشتی از قبیل مربی،سرپرست و داور، دعوا و ایجاد درگیری، ترک مسابقه، اهانت به داور، وارد کردن خسارت به مکان ورزشی و مسابقات، برخورد نامناسب با افراد تیم های رقیب و توهین به مقدسات دیگران در محیط های ورزشی را 9 تخلف آشکار این کشتی گیر نهاوندی عنوان کرد.

دیدگاه شما