تازه های سایت

کد مطلب: 8259
21. اسفند 1391 - 14:50
اخبار ورزشی ، پایگاه حبری گرو : در آخرین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر، راه آهن با یک گل پرسپولیس را شکست داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو ؛ تقابل علی دایی و پرسپولیس در هر شرایطی می‌تواند حساس و پر حاشیه باشد. راه‌آهنی‌ها که میزبان این بازی بودند، از چند روز قبل درخواست کردند که در ورزشگاه اکباتان بازی کنند اما شورای تامین مخالفت کرد. شاید به خاطر همین موضوع بود که راه‌آهنی‌ها اصرار کردند و برخلاف روال همیشه، لباس قرمز پوشیدند. لباس قرمز راه‌آهنی‌ها، پرسپولیس را مجبور کرد که لباس مشکی بپوشد. پرسپولیس با لباس مشکی به زمین رفت تا هواداران این تیم شعار بدهند: «یه قرمز توی ایران؛ پرسپولیس قهرمان.»
نیمه اول بازی اتفاق خاصی نداشت. گلی زده نشد و تیم‌ها هم مسابقه زیبایی به نمایش نگذاشتند. در نیمه دوم باید یک گل زده می‌شد تا یخ مسابقه باز شود. پرسپولیسی‌ها خیلی تلاش کردند که زننده این گل باشند اما تیم یحیی گل محمدی زور گلزنی نداشت. سرانجام در دقیقه 57 علیرضا عظیمی با ضربه‌ای محکم توانست دروازه نیلسون را باز کند و اولین گل مسابقه را به نام خودش بزند. او بازیکنی است که تا به حال در مجموع کمتر از 90 دقیقه در لیگ برتر ایران بازی کرده .
پس از این گل پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی کردند که حداقل بازنده از زمین بیرون نروند. موقعیت‌های خوبی هم ساختند اما مهاجمان این تیم موقعیت‌ها را از دست دادند. هواداران پرسپولیس اما دست از تشویق تیم خود برنداشتند و تا آخرین لحظات بازیکنان مشکی‌پوش داخل زمین را تشویق می‌کردند. اما بازیکنان پرسپولیس گلزن نبودند و روز، روز آن ها نبود.
این اولین شکست یحیی گل محمدی در لیگ برتر بود. با این باخت پرسپولیس 42 امتیازی باقی ماند و راه آهن هم 42 امتیازی شد. اما پرسپولیس همچنان در رده ششم جدول باقی ماند.

 

دیدگاه شما