تازه های سایت

کد مطلب: 8221
20. اسفند 1391 - 15:43
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن محکوم کردن تیم فوتبال استقلال تهران به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و جواد کاظمیان را به پرداخت جریمه نقدی و محرومیت از همراهی تیم‌های خود محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز اعلام شد که بر این اساس آبی‌پوشان پایتخت در نخستین دیدار خانگی خود در لیگ برتر فوتبال از داشتن هواداران‌شان محروم هستند. آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده دو بازیکن این تیم نیز به ترتیب با محرومیت دو و یک جلسه‌ای انضباطی محکوم شده‌اند. رای کامل کمیته انضباطی در خصوص بازی روز جمعه دو تیم به شرح زیر است:

1- کمیته انضباطی رعایت ضوابط و مقررات قبل از بازی را به باشگاه تراکتورسازی به صورت موکد توصیه می‌کند.

2- به دلیل رفتار تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز این باشگاه به مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

3- آرش برهانی، علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز داور، به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد.

4- مصطفی اکرامی بازیکن تیم تراکتورسازی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

5- حنیف عمران‌زاده به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی لیگ بترر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

6- جواد کاظمیان بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

7- هواداران تیم استقلال تهران به دلیل پرتاب مواد منفجره، اهانت به عوامل و تماشاگران تیم مهمان و اهانت به داور مسابقه که باعث شد داوران در آغاز نیمه دوم تصمیم به عدم برگزاری بازی بگیرند و با وساطت از تصمیم خود منصرف و حاضر به ادامه بازی شوند، با توجه به سوابق قبلی تیم میزبان و عدم تنبیه و بروز تخلفات گذشته، باشگاه استقلال به برگزاری یک مسابقه به عنوان میزبان در لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

* با توجه به تاخیر دو دقیقه‌ای تیم استقلال در ورود به زمین، این تیم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

* همچنین کمیته انضباطی از اقدامات پسندیده امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی، سرمربی و سرپرست تیم میزبان که ضمن اقدام لازم در جهت پرهیز تماشاگران از بروز تخلف از تیم داوری نیز عذرخواهی کردند، قدردانی می‌کند. به استثنا جریمه نقدی تیم تراکتورسازی تبریز که قابل تجدید نظر است، در بقیه موارد رای صادره، به استناد مقررات ماده 15 آئین نامه انضباطی قطعی است.

دیدگاه شما