تازه های سایت

کد مطلب: 8061
15. اسفند 1391 - 15:53
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : در برنامه شب گذشته 90 با اشاره به عکس‌های منتشر شده از شیرجه‌های فتح‌الله‌زاده عنوان شد که این موضوع باعث شده تا رحمتی از ترس تصاحب جایگاهش با استرس درون دروازه بایستد.
خبرگزاری فارس: رقابت رحمتی و فتح‌الله‌زاده برای پیراهن شماره یک/ بخشش یحیی غیرقانونی شد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس، مسابقه پیامکی شب گذشته برنامه 90 درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال بود و از بینندگان خواسته شده بود تا بازی روز جمعه هفته جاری دو تیم را با انتخاب یکی از گزینه‌های برد استقلال، مساوی و برد تراکتور سازی پیش‌بینی کنند که در پایان43 درصد از بینندگان به برد استقلال رای دادند.

* جهش مظلومی از سوبله چوبله به 6تایی‌ها

در بخش 90درجه برنامه، با نشان دادن صحنه‌های خطای سیدجلال حسینی روی بازیکنان سایپا عنوان شد: با بالا رفتن قیمت خودرو معلوم نیست سیدجلال چطور می‌خواهد این‌همه خسارت به محصولات سایپا را پرداخت کند.

در همین بخش با نشان دادن تصاویر بازیکنان مطرح پرسپولیس که در بازی با سایپا روی نیمکت دست به سینه نشسته بودند عنوان شد این بازیکنان به علت حضور دستیاران کی‌روش اینگونه بانظم روی نیمکت نشسته اند تا شاید در لیست تیم ملی قرار بگیرند.

همچنین با اشاره به باخت 6 برصفر آلومینیوم مقابل فجرسپاسی عنوان شد، مظلومی توانسته یک ارتقای جهشی پیدا کند و از سوبله، چوبله به 6‌تایی‌ها برسد.

* براتی: بخشش گل‌محمدی غیرقانونی بود

براتی، به عنوان کارشناس داوری روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و در مورد بخشش گل‌محمدی از سوی کمیته انضباطی توضیحاتی ارائه داد و گفت: طبق قوانین فیفا،کمیته انضباطی فقط در مورد اشتباهات فاحش و آشکار داوران و اعتراف آنها به اشتباه در تصمیم‌گیری حق دخالت دارد اما در مورد اخراج گل‌محمدی چنین اتفاقی اصلا رخ نداده است چون رئیس دپارتمان داوری صحت این اخراج را تایید کرده است، به همین علت، بخشش گل‌محمدی کاملا غیرقانونی و فاقد توجیه قانونی بوده است.

حسن‌زاده، رئیس کمیته داوران در این مورد گفت: دپارتمان داوری در روز 6 اسفند به کمیته انضباطی نامه زده و به اشتباه داوری اعتراف کرده است و همین یکی از عوامل تاثیرگذار در بخشش گل‌محمدی بود ولی متاسفانه برنامه 90 به این نامه اشاره نکرد.

فردوسی‌پور، در مورد این موضوع گفت: اگر یحیی یک بازی روی سکوها می‌نشست اتفاقی نمی‌افتاد. الان عده‌ای این موضوع را ناشی از جلسه کفاشیان و رویانیان می‌دانند.

* سوکای: سپاهان قهرمان لیگ می‌شود

جواهیر سوکای مهاجم تیم سپاهان اصفهان مهمان حضوری برنامه بود و عنوان کرد: بازی تراکتورسازی و استقلال در روز جمعه مساوی خواهد شد و سرانجام سپاهان قهرمان لیگ می‌شود.

وی در مورد حواشی بازی سپاهان و النصر امارات در فصل گذشته لیگ‌ قهرمانان آسیا که در آن بازی جوانمردانه را رعایت نکرده بود گفت: در آن صحنه اشتباه کردم و امیدوارم دیگر چنین اشتباهی را تکرار نکنم.

*مترجمی که به جای ترجمه، خودش پاسخگوست

در قسمت حاشیه روز برنامه90، به نامه کمیته انضباطی خطاب به محمد مایلی‌کهن اشاره شد. در این نامه از مایلی کهن خواسته شده بود تا در ساعت16 دوشنبه مورخه14 اسفند به کمیته انضباطی مراجعه کند یعنی درست در زمان برگزاری بازی گهر و سپاهان که مورد اعتراض مسئولان گهر قرار گرفت.

مایلی کهن راجع به احضار خودش به کمیته انضباطی گفت: کسانی باید به کمیته انضباطی بروند که تمام ارکان فدراسیون را زیر سئوال برده‌اند و جایزه هم می‌گیرند.

در بخش دیگری همچنین به کنفرانس مطبوعاتی فیروز کریمی اشاره شد که جواب خبرنگاران را فقط با تک‌جملات پاسخ می‌داد تا به نوعی بی‌اعتنایی خود را به کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقات نشان بدهد.

ترجمه صحبت‌های بوناچیچ توسط مترجمش دیگر سوژه حاشیه‌ای روز بود. وی وقتی لوکا در جواب خبرنگاران یک کلام می‌گفت چندین جمله ترجمه می‌کرد و حتی بعضی اوقات به جای انتقال سئوال خبرنگار، خود به جای لوکا تحلیل کرده و پاسخ می‌داد.

*عابدینی: درخشان را برکنار نکردم

قویدل، مالک باشگاه داماش در مورد اتفاقات اخیر این  باشگاه گفت: هجوم تماشاگران به رختکن تیم درست نبود زیرا آنها نمی‌توانند برای سرمربی، مدیرعامل یا مالک باشگاه تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: در حدود یکصد نفر در شبکه‌های اجتماعی قرار گذاشتند تا در تمرین داماش حاضر شوند و این مسئله را به وجود آورند. این مسئله خودجوش نبوده و از روی عمد انجام شده است. سراوانی، مسئول رسانه‌ای باشگاه نیز جزو هماهنگ‌کننده‌ها بوده است. این رفتارهای غیرحرفه‌ای را محکوم می‌کنم.

عابدینی، مدیرعامل داماش در این رابطه گفت: مسئول رسانه‌ای در جهت اهداف باشگاه قدم بر‌می‌دارد. من درخشان را برکنار نکردم و فقط به خاطر جلوگیری از بعضی حوادث به5 نفر گفتم تا سر تمرین نروند.

وی ادامه  داد: من هرگز نگفتم قطع همکاری با درخشان خواسته هواداران بوده است. قرار است روز سه شنبه پس از بررسی‌های لازم، در کنفرانسی مطبوعاتی مسائل را مشخص کنیم. احتمال اینکه دیگر در داماش نباشم زیاد است.

* مایلی‌کهن: به خاطر شعار تماشاگران ورزشگاه را ترک کردم

مایلی کهن در توضیح علت خروج خود در جریان بازی با سپاهان گفت: برخی از مسائل از سوی تماشاگران  مطرح شد و همچنین صحبت‌هایی علیه داور بازی شد که در شان تماشاگران گهر نبود من هم چون طاقت این موضوعات را نداشتم ورزشگاه را ترک کردم.

* سرگردانی بازیکنان گهر در خیابان

سلطانی، یکی از هتل‌داران شهر دورود روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و گفت: 240 میلیون تومان از قبل از باشگاه گهر طلب دارم و به همین علت گفتم دیگر بازیکنان گهر را به هتل راه ندهند و الان بازیکنان دم ‌در هتل در خیابان هستند.

قرایی، قائم مقام باشگاه گهر در این رابطه گفت: وقتی تیم را تحویل گرفتیم توافق کردیم که بدهی‌های گذشته به ما ارتباطی ندارد.

پس از صحبت‌های فردوسی‌پور با سلطانی برای راه دادن بازیکنان به هتل، وی گفت: الان با حراست هتل صحبت کردم و گفتم بازیکنان را راه دهند.

کاردوست، یکی از بازیکنان گهر روی خط آمد و گفت: تا الان در خیابان بودیم و چند دقیقه‌ای است که ما را به داخل هتل راه داده اند.

* رقابت فتح‌الله زاده و رحمتی برای تصاحب پیراهن شماره یک

در بخش از 90 تا 90 برنامه، با نشان دادن تصاویر دروازه‌بانی فتح‌الله زاده در تمرین استقلال عنوان شد: رحمتی از ترس نیمکت‌نشینی با ترس و لرز درون دروازه می‌ایستد.

همچنین با اشاره به گل‌به خودی عمران‌زاده در دیدار با الریان قطر عنوان شد: این عامل باعث شده تا دیگر قلعه‌نویی مهاجمان خود را برای بازی با صبا به قم نبرد.

* فتح‌الله‌زاده: فعلا راجع به استعفایم صحبت نمی‌کنم

فتح‌الله‌زاده روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و در رابطه با موضوع استعفایش گفت: اجازه بدهید به علت شرایط حساس استقلال راجع به این موضوع صحبت نکنم و با تمام وجود برای استقلال تلاش می‌کنم.

وی در مورد بازی جام‌حذفی مقابل سپاهان گفت: ما نگفتیم که روز 9فروردین بازی نمی‌کنیم، ما نمی توانیم بازی کنیم. ما خیلی با تیم ملی تعامل کردیم. اگر بازیکن می‌تواند یک روز قبل از بازی به تیم ما اضافه شود و بازی کند خوب ما هم یک‌روز قبل از بازی تیم ملی به آنها بازیکن می‌دهیم. بازیکنان ملی‌پوش سپاهان نیمکت‌نشین هستند اگر بازیکنان ما را ببرند و روی نیمکت‌بنشانند ما هم قبول می‌کنیم.

فتح‌الله زاده راجع به شیرجه‌هایی که در تمرین استقلال زده گفت: این شیرجه‌ها واقعی است و اگر خواستید فیلم آن را می‌آورم.

رحیمی، مدیرعامل سپاهان در این خصوص گفت: اگر قرار است بازی‌های لیگ تا 20 اردیبهشت سال آینده تمام شود بازی جام حذفی باید9 فروردین برگزار شود و اگر قرار است جام‌حذفی بعد از لیگ تمام شود باید جدول بازی ها عوض شود.

* تقوی: به فوتبال پاک کمک کردیم

تقوی، سرپرست باشگاه شهید منصوری راجع به اتفاقات هفته پایانی لیگ فوتسال گفت: ما در دوراهی احساسات و شرافت پاک قرار گرفتیم و بچه‌های ما بهترین انتخاب را کردند. ما با بازی شرافتمندانه برابر صبای قم به فوتبال پاک کمک کردیم. ما قلبا دوست داشتیم صبا قهرمان شود ولی با شرافت بازی کردیم.

جنتی، رئیس هیئت‌مدیره گیتی پسند ضمن تشکر از بازی شرافتمندانه منصوری مقابل صبا گفت: برای برگرداندن جام سال قبل به منصوری، با رئیس فدراسیون مکاتبه کرده‌ایم.

دیدگاه شما