تازه های سایت

کد مطلب: 8046
15. اسفند 1391 - 14:47
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : مسئول بسیج دانشجویی نهاوند گفت : امسال حدود 300 نفر از دانشجویان نهاوندی تا قبل از سال جدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند
به گزارش پایگاه خبری گرو ، روح الله سوری گفت :این تعداد دانشجو در قالب 6 دستگاه اتوبوس شامل خواهران و برادران به جنوب کشور اعزام میشوند.
وی گفت : امروز اولین کاروان شامل برادران به مناطق جنوبی اعزام شد و 23 همین ماه کاروان خواهران به مناطق شهادت و ایثار اعزام می شوند .
سوری گفت :این دانشجویان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی طلائیه، چزابه، دهلاویه، فکه، شلمچه، دو کوهه، فتح المبین در جنوب کشور بازدید می کنند و با فرهنگ شهادت و جبهه و جنگ بیشتر آشنا می شوند.
وی گفت : حرکتهای فرهنگی از جمله کاروان راهیان نور ضمن تقویت روحیه ولایت پذیری دشمنان را نیز در اهدافشان ناامیدمی کند.
 وی افزود: مهمترین رهاورد کاروانهای راهیان نور تقویت روحیه ولایت پذیری و معنویت است، دانشجویان عازم مناطق عملیاتی باید درس معنویت، ولایت پذیری، توسل و ارتباط با خدا را در سفر بیاموزند و در زندگی بکار گیرند.
وی تصریح کرد: یکی از آثاری که می تواند در این سفر تحولی در افراد ایجاد کند دست یافتن به آثار فرهنگی و معنوی هشت سال دفاع مقدس است که راهیان نور باید این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند.

دیدگاه شما