تازه های سایت

کد مطلب: 7795
7. اسفند 1391 - 14:56
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین حضور آسیایی‌‌اش میزبان تیم الجزیره امارات است و می‌خواهد قدرت خود را به رخ حریفان آسیایی‌ بکشد.
خبرگزاری فارس: تراکتور به دنبال شکار عنکبوت/ جشن ۷۰ هزار نفری فوتبال آسیا در تبریز

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، روز بزرگ فرا رسید، فوتبال‌دوستان تبریزی‌ مدت‌هاست منتظر حضور تیم محبوب‌شان در آسیا هستند و سه‌شنبه 8 اسفند جشن بزرگ فوتبال تبریز با دیدار تراکتورسازی و الجزیره امارات برگزار می‌شود. همه چشم انتظار اولین حضور آسیایی تراکتورسازی هستند. جشن 70 هزار نفری و آسیایی تراکتورسازی می‌تواند تیم الجزیره امارات را بترساند. تیم‌های اماراتی پولدار، پرامکانات و کم‌تماشاگر هستند. دیدن 70 هزار تماشاگر روحیه الجزیره امارات را تخریب می‌کند. هر چند که این تیم دو لژیونر برزیلی و یک کره‌ای در ترکیب داشته باشد.

شاگردان تونی ‌اولیویرا از نظر روحی و روانی در شرایط  ایده‌آل قرار دارند و هیچ کمبودی برای شکست دادن الجزیره ندارند.

اولیویرا نشان داده یک مربی کاربلد، با روحیه و با تجربه پرتغالی است. حمایت تماشاگران هم است و فقط بازیکنان تراکتورسازی باید به آسیا نشان بدهند که جزو بهترین‌های این قاره کهن هستند.

لوئیس میلا سرمربی اسپانیایی تیم الجزیره امارات پنج‌شنبه گذشته جانشین پائولو بونامیگو برزیلی شده است. مربی برزیلی که کارنامه خوبی داشت و تیم الجزیره هم در رده دوم جدول نگه داشت اما انگار مربی سابق تیم امید اسپانیا دل مدیران پولدار الجزیره را برده بود که یک مربی برزیلی و موفق را کنار گذاشتند.

به این ترتیب اولیویرای پرتغالی باید مقابل یک مربی اسپانیایی بازی کند. نبرد دو تفکر متفاوت از فوتبال اروپا، اسپانیا و پرتغال، لوئیس میلا بر خلاف تونی اولیویرا تجربه باشگاهی زیادی ندارد و بیشتر در رده ملی مربی‌گری کرده است.

سرخپوشان تراکتورسازی در اولین حضور آسیایی خود می‌خواهند عنکبوت‌ (لقب الجزیره) را شکار کنند تا برای آسیا خط و نشان بکشند.

سه‌شنبه فوتبال آسیا و به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس حسرت داشتن تماشاگران تراکتورسازی تبریز را می‌خورند. جایی که 70 هزار تماشاگر یک‌صدا فردا می‌زنند «یاشاسین تراکتور یاشاسین!»

تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الجیش قطر، الشباب عربستان و الجزیره امارات هم‌گروه است.

دیدگاه شما