تازه های سایت

کد مطلب: 7678
2. اسفند 1391 - 21:53
اخبار نهاوند ،پایگاه خبری گرو :سرپرست اداره صنعت ،معدن و تجارت نهاوند گفت: به منظور جلوگیری از بالا رفتن قیمتها و همچنین تنظیم بازار شب عید توزیع گوشت مرغ با نرخ تعادلی در نهاوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی رضایی افزود: گوشت مرغ توزیعی از امروز تا شب عید همه روزه انجام می شود و روزانه سه تن مرغ برزیلی با کیفیت مطلوب و با قیمت 49 هزار و 500 ریال ازطریق عاملان توزیع در اختیار مردم قرار می گیرد .

وی در خصوص تنظیم بازار شب عید گفت: برای تامین مرغ مورد نیاز مردم هیچ مشکل و یا کمبودی وجود ندارد و تا زمانی که بازار اشباع شود کار توزیع ادامه خواهد یافت .

وی در ارتباط با کنترل بازار در ایام منتهی به سال جدید گفت: به منظور کنترل نرخ کالاها و جلو گیری از سوء استفاده سود جویان امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 15 اسفند ماه در این شهرستان برگزار می شود و کالاهای اساسی از این طریق با نرخ تنظیم بازار بین مردم توزیع می شود.

رضایی همچنین از برنامه توزیع میوه در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: علاوه بر ارائه کالاهای اساسی از طریق نمایشگاه توزیع میوه نیز با قیمت تعادلی از طریق عاملین توزیع انجام خواهد شد .

وی افزود: طرح بازدید و نظارت بر بازار نوروزی نیز در اسفندماه با شدت ادامه خواهد یافت و مردم می توانند هر گونه تخلف در فروش کالا را به ماموران ما گزارش نمایند .

دیدگاه شما