تازه های سایت

کد مطلب: 7606
1. اسفند 1391 - 18:02
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : مدیر مدارس فوتبال رئال‌مادرید برای انجام مذاکرات با مسئولان پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شد.
خبرگزاری فارس: مدیر مدارس فوتبال رئال‌مادرید امروز به تهران آمد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس، مدیر مدارس فوتبال باشگاه رئال‌مادرید اسپانیان بامداد امروز با استقبال گرم مسئولان پرسپولیس وارد تهران شد و در هتل استقرار یافت.

او امروز به تمرین پرسپولیس در درفشی‌فر می‌رود و فردا با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) از مقر آکادمی باشگاه پرسپولیس دیدن می‌کند.

مدیر مدارس فوتبال رئال‌مادرید امشب و فردا مذاکارتی با رویانیان در مورد همکاری مشترک رئال‌مادرید با آکادمی پرسپولیس خواهد داشت. به احتمال فراوان چند تن از بازیکنان نوجوان پرسپولیس برای قرار گرفتن تحت آموزش به اسپانیا سفر خواهند کرد. همچنین باشگاه رئال‌مادرید مدرسه فوتبالی در ایران احداث خواهد کرد و در چند بخش دیگر و در خصوص همکاری تیم بزرگسالان نظرات بررسی خواهد شد.

مدیر مدارس فوتبال رئال‌مادرید اعلام کرد: شرایط را بررسی کردم و سپس به ایران سفر کردم، امیدوارم بتوانیم تفاهمات خوبی انجام دهیم. یکی از برنامه‌های باشگاه رئال‌مادرید در آسیاست و خوشحالم که به ایران سفر کردم.

دیدگاه شما