تازه های سایت

کد مطلب: 7532
25. بهمن 1391 - 7:58
شکارچی دختران تهرانی ساعت6:20 بامداد چهارشنبه در محل تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و خیابان شهید مدنی تهران به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، تبهکار، سارق مسلحی است که در جریان حمله به دختران، دو نفر را به قتل رساند و 9 نفر را به ضرب چاقو مجروح کرد.

قربانی اول این جنایت، ˈنداˈ دختر 21 ساله ای بود که در شامگاه 30 آبان ماه سال 84 مقابل خانه ا ش در بزرگراه شهید بابایی هدف ضربات مرگبار چاقوی ˈعلیˈ قرار گرفت.

هدف بعدی این شرور، زن جوانی بود که اواخر سال 84 در شرق تهران مورد اصابت ضربات چاقوی او قرار گرفت که خوشبختانه از خطر مرگ گریخت و جان سالم به در برد.

کاراگاهان با مشخصاتی که این زن جوان از ضارب ارائه کرد، به این نتیجه رسیدند که عامل حمله به دختران ، سارق جوانی است که طعمه های خود را از بین دختران جوان در شرق تهران انتخاب می کند.

تلاش های پلیس آگاهی ادامه داشت تا این که در 16 خردادماه سال 85 مأموران پلیس از زخمی شدن دختر جوانی در شرق تهران از سوی شکارچی دختران با خبر شدند.

متهم در نهمین جنایت خود، پس از زخمی کردن دختر جوان، تلفن همراه وی را سرقت کرد.

ماموران پلیس زمانی که پی بردند سارق جنایتکار با شماره یکی از دوستان نهمین طعمه اش تماس گرفته و قصد دارد با وی طرح دوستی بریزد، دختر را تحت آموزش های خاص پلیسی قرار دادند و سرانجام این متهم دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل دو دختر و زخمی کردن پنج دختر دیگر اعتراف کرد.

حکم قصاص متهم پس از تایید در شعبه 42 دیوان عالی کشور برای سیر مقدمات اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی فرستاده شد و پس از انجام مراحل قانونی این حکم

صبح امروز چهارشنبه - در ملاعام و با حضور مسئولان قضایی، خانواده قربانیان و تعداد زیادی از مردم به اجرا در آمد.

دیدگاه شما