تازه های سایت

کد مطلب: 7156
11. بهمن 1391 - 6:17
پایگاه خبری گرو :عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: بیشترین سایت های مراجعه کننده در ایران ، سایت های سیاسی و در مرحله دوم سایت های خبری هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا ,سید سعید رضا عاملی افزود: سایت های علمی، سایت های جست وجوکننده مقالات و در مرحله بعد سایت های دینی به ترتیب بیشترین مراجعه کاربران را به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار داشت: امروزه محیط فضای مجازی به عنوان محیط دوم زندگی افراد، امکانات بی شماری برای ارتباط افراد در سراسر جهان ایجاد کرده است و تمامی حوزه های تجاری، آموزش، پژوهش، فرهنگ و سلامت را تحت تاثیر قرار داده و این در حالی است که انسان ها و نهادها قادرند اطلاعات، ایده ها و اندیشه های خود را برای استفاده دیگران در این محیط قرار دهند.

این پژوهشگر یادآور شد : تلاش برای بهره بردای مناسب از فضای مجازی اصلی مهم در گسترش استفاده از این فضا در کشوراست و هم اکنون تضارب آرا در این محیط به سرعت در حال گسترش است.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: این فضا هم اکنون اهرم قدرتمندی در نزد کشورهای توسعه یافته برای ادامه فشار بر کشورهای مستقل و سلطه بر جهان تبدیل شده است.

وی افزود : هم اکنون این نگرانی در بین کشورهای سلطه جو وجود دارد که جمهوری اسلامی ایران – که در استفاده از فضای مجازی یکی از کشورها با رشد فزاینده است – بتواند با ایجاد انسجام و وحدت رویه نسبت به اعمال مدیریت صحیح و علمی توام با تولید و ارایه محتوای لازم اقدام کند.

دیدگاه شما