تازه های سایت

کد مطلب: 7154
11. بهمن 1391 - 6:14
پایگاه خبری گرو : سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه برخی ها تلاش کردند این تیم در بازی امروز پیروز نشود، گفت: دوستان باید بدانند که عزت و ذلت آدمها دست خداوند است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا، ˈامیرقلعه نوییˈ در پایان دیدار تیم های استقلال و پیکان تهران که به برتری 3 بر صفر آبی پوشان منجر شد، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دیدار شهرآورد، خیلی ها درکنار هم تلاش کردند که امروز برنده نباشیم تا دوباره برای استقلال مشکل تراشی کنند، اما توکل ما به خداوند است و برای رسیدن به هدفمان تلاش می کنیم.

وی درخصوص شکایت رینالدو از این باشگاه و احتمال کسر 6 امتیاز از آبی پوشان گفت: مبلغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در لیگ قهرمانان به حساب باشگاه آمده که قرار است مدیریت انرا در اختیار وکیل رینالدو قرار دهد.

سرمربی استقلال درخصوص ارسال نشدن فهرست آسیای استقلال در سال های گذشته و احتمال تکرارآن، گفت: خداوند شاهد است که من درآن نقشی نداشتم و در این خصوص رییس فدراسیون نیز به سرنخ هایی رسیده است.

وی در مورد دیدار امروز با پیکان گفت: پیکان تیم دونده است و بازیکنانی تکنیکی دارد که امروز با دفاع چند لایه به دنبال کسب یک امتیاز بود . اما خوشبختانه در نیمه نخست گلزنی کردیم و در نیمه دوم نیز با تغییراتی که داشتیم به گل های دیگری دست یافتیم.

قلعه نویی ادامه داد: متاسفانه در نیمه نخست بارش باران و وزش باد کار هر دو تیم را سخت کرده بود اما در 45 دقیقه دوم شرایط بهتر شد و فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی استقلال گفت: استقلال برای دیدار با شهرآورد یکروز کمتر از حریف استراحت کرد و امروز نیز زودتر از رقیب بازی کردیم.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا مسوولان سازمان لیگ به سود باشگاه های اصفهانی برنامه ریزی نمی کنند، گفت: شناخت خوبی از مسوولان دارم و گمان نمی کنم چنین چیزی وجود داشته باشد. البته از مهدی تاج می خواهم دقت بیشتری در برنامه ریزی داشته باشد تا شبهه ای ایجاد نشود.

قلعه نویی در خصوص بازگشت هاشم بیک زاده به ترکیب اصلی آبی پوشان گفت: خیلی ها از این بازیکن انتقاد کردند و مشکلات روحی برای بیک زاده ایجاد شد و سپس مصدومیت به سراغ او آمد. وی بازیکن خوبی است و امروز نیز توانایی خود را نشان داد.

وی با ابراز شادمانی از گلزنی فرهاد مجیدی عنوان کرد: از گلزنی این مهاجم و شادمانی هواداران استقلال خوشحال هستم. خوشبختانه دست کادر فنی باز است و ما نفرات خوبی داریم.

دیدگاه شما