تازه های سایت

کد مطلب: 7151
11. بهمن 1391 - 6:09
پایگاه خبری گرو :رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: به منظور فعالیتهای امدادی دانشجویان مجوز تاسیس كانون دانشجویی دانشكده پیراپزشكی شهرستان نهاوند از سوی سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صادر شد .

كانون دانشجویی هلال احمر دانشكده پیراپزشكی نهاوند تاسیس شد

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ,محمد تقی شهبازی افزود: با توجه به حادثه خیزی شهرستان نهاوند به ویژه از نظر تصادفات جاده ای و استقرار این شهرستان در منطقه قرمز نقشه پهنه بندی زلزله استان همدان ،تشكیل و فعالیت كانونهای دانشجویی می تواند زمینه مشاركت دانشجویان را در مدیریت حوادث فراهم سازد .

وی افزود: برای همین منظور دانشكده پیراپزشكی یك مزیت نسبی در سطح شهرستان است كه می تواند بازوی امدادی هلال احمر برای مشاركت دانشجویان این رشته در حوادث و بلایای شهرستان و حتی خارج از شهرستان باشد .

وی گفت: با توجه به این مزیت پیگیریهای لازم برای تاسیس كانون دانشجویی از طرف جمعیت هلال احمر استان به عمل آمد كه پس از بررسیهای لازم توسط كارشناسان سازمان جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی مجوز تاسیس كانون دانشجویی به این دانشكده داده شد.

شهبازی گفت: با تاسیس این كانون در صورت وقوع حوادث طبیعی و یا تصادفات دانشجویان می توانند به عنوان نیروهای امدادی وارد عمل شده و با امدادگران ما همكاریهای لازم را داشته باشند .

دیدگاه شما