تازه های سایت

کد مطلب: 7118
9. بهمن 1391 - 8:35
پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت :رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران استقامت مردم در مقابل تهدید ها و مشکلات و توجه به فرامین رهبرمعظم انقلاب است

سرهنگ مرتضی خراسانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت :بیشتر انقلاب هایی که در دنیا اتفاق افتاده اند در همان دهه اول ازبین رفته اند مانند انقلاب الجزایروانقلاب کبیر فرانسه ، ولی انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است  که در قرن 20و 21 اتفاق افتاده و سه دهه ازحیات آن گذشته و وارد دهه چهارم حیات خود شده است وراه خود را با قدرت ادامه می دهد.

وی گفت :رمز ماندگاری این انقلاب استقامت و مقاومت است که در سایه ی توجه به رهبری معظم انقلاب امکان پذیر است.

سرهنگ خراسانی تصریح کرد : در ده سال اول انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سرشار از آگاهی وبصیرت بود و در بیست و چهار سال اخیر هم مقام معظم رهبری دارای این خصوصیات است.

وی در ادامه گفت :برای ساماندهی برنامه های دهه فجر ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر باحضور فرماندهان حوزه ها ورده های مقاومت تشکیل شده است.

وی گفت :از کوچکترین تا بزرگترین رده مقاومت برنامه های خاصی برای دهه فجر اجرا خواهند کرد که در حقیقت خود مردم مجری این برنامه ها خواهند بود وهدف از اجرای این برنامه ها معنویت افزایی و بصیرت افزایی است.

سرهنگ خراسانی در پایان گفت برنامه های دهه فجر ناحیه نهاوند عبارت اند از:فضا سازی متناسب با هفته وحدت و دهه فجر،اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب ،غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی ،سرکشی از خانواده شهدا،شرکت سازمان یافته در نماز جمعه ؛شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی ،حضور در افتتاحیه ها ،واز جمله برنامه های شاخص دهه فجر افتتاح دو سوله ورزشی صالحین در شهر فیروزان وشهر برزول خواهد بود.

دیدگاه شما