تازه های سایت

کد مطلب: 7093
9. بهمن 1391 - 7:26
پایگاه خبری گرو : بخشدار زرین دشت نهاوند گفت: چهار طرح عمرانی دهه فجر در بخش زرین دشت نهاوند به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ،جعفر سلگی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، چهار طرح عمرانی در بخش زرین دشت به بهره برداری خواهد رسید.

سلگی گفت: چهار پروژه عمرانی این بخش شامل چهار عملیات گاز رسانی به روستاهای عنبر قنبر، لیلان، اکبر اباد و درانه، بهره برداری از مرکز اداری شرکت گاز شهر برزول، بهره برداری از کتابخانه بخش زرین دشت و افتتاح سالن ورزشی بسیج شهر بروزل خواهد بود.

وی افزود: عملیات اجرایی ساختمان اداری شرکت گازبخش زرین دشت در سال گذشته در زمینی به مساحت یک هکتار و با زیر بنای 750 متر مربع در یک طبقه آغاز و با صرف اعتبار 630 میلیون تومان با تمام امکانات و وسایل مورد نیاز بهره برداری می شود.

بخشدار زرین دشت عنوان کرد: عملیات اجرایی ساخت کتابخانه شهر برزول در سال 1389 در زمینی به مساحت 1200 هکتار و با زیر بنای 850 متر مربع آغاز شد که برای ساخت ان 650 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

جعفر سلگی با اشاره به اینکه بخش زرین دشت دارای 15 روستا است و از این تعداد 11 روستا از نعمت گاز بهرمندهستند، گفت: در دهه فجر امسال چهار روستای باقیمانده نیز از نعمت گاز برخوردار می شوند تا بخش زرین دشت نهاوند بعنوان اولین بخش در استان همدان انتخاب شود که تمام روستاهای آن زیر پوشش گاز رسانی قرار گرفته اند.

سلگی گفت: در بخش زرین دشت 9 رشته ورزشی در قسمت خواهران و برادران فعال است و برای توسعه و تشویق جوانان این بخش به امر ورزش سالن ورزشی چند منظور بسیج بخش زرین دشت در زمینی با مساحت 500 متر مربع و زیر بنای 350 متر مربع با اعتبار 70 میلیون تومان احداث شده است./مهر

دیدگاه شما