تازه های سایت

کد مطلب: 7026
7. بهمن 1391 - 7:33
پایگاه خبری گرو: حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص)، همایش بزرگ پیامبر(ص) در نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گروحجت الاسلام گزوسی اظهار داشت: هیئت های مذهبی، فعالان فرهنگی، مربیان قرآنی روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم که روز سه شنبه 10بهمن ماه مصادف با 17رییع الاول  برگزار می شود حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام گروسی افزود: شناخت ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم (ص) امری لازم و ضروری است چراکه عمل بر طبق سنت پیامبر، انسان را به سعادت، بزرگواری و اخلاق نیکو سوق می‌دهد و انسان می‌تواند به درجه عالی ایمان برسد.

وی گفت: درسال ‌جاری شاهد اهانت‌هایی از جانب دشمنان اسلام به شخص نبی مکرم اسلام(ص) بودیم که این اهانت‌ها نشان‌‌دهنده ضعف و زبونی دشمنان است.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند بر ضرورت ترویج سیره عملی پیامبر اعظم(ص) و عمل به آن تأکید کرد و عنوان کرد: وقتی سیره پیامبر اعظم(ص) به ‌طور عملی در زندگی رعایت و سرلوحه برنامه ها قرار گیرد بهترین پاسخ به اهانت دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام حسین گروسی معرفی و بررسی ابعاد مختلف زندگی پیامبر بزرگ اسلام(ص)، آگاهی از سیره عملی پیامبر(ص) در عرصه های مختلف مذهبی، اجتماعی، سیاسی و حکومت از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

حجت الاسلام گروسی گفت: این همایش با همکاری دفتر امام جمعه نهاوند، فرمانداری، دانشگاه های مختلف و سپاه ناحیه نهاوند عصر سه شنبه در مسجد شهید حیدری برگزار می شود.

دیدگاه شما