تازه های سایت

کد مطلب: 6846
26. دى 1391 - 7:18
پایگاه خبری گرو : در برنامه شب گذشته ۹۰ مشخص شد چه شخصی برای نتایج دربی به سرخابی‌ها توصیه می‌کرد.
خبرگزاری فارس: حضور بانوان در ورزشگاه و آشتی‌کنان زوری رهبری‌فرد/ توصیه‌کننده نتایج دربی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، برنامه شب گذشته ۹۰ به بررسی بازی‌های جام حذفی و هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال پرداخت. سوال این برنامه مربوط به هیجان‌انگیزترین دربی در دو دهه اخیر بود که دربی سال 90 با 63 درصد به این عنوان دست یافت. در این دربی ایمون زاید هت‌تریک کرد و پرسپولیس 3 بر 2 استقلال را شکست داد. دربی سال 83 که در لحظات پایانی با پیروزی 3 بر 2 استقلال خاتمه یافت 24 درصد آرا را به خود اختصاص داد. دیگر گزینه این سوال دربی 79 بود که به تساوی 2 بر 2 رسید. هاشمی‌نسب در این دیدار برای استقلال گل زد و بیهوش شد! 8 درصد هواداران به این دربی رای دادند و دربی سال 73 که نیمه تمام ماند 5 درصد رای آورد.

حمله مایلی‌کهن به سرخابی‌ها

محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال گهر در خصوص عدم سرمایه‌گذاری هدایتی در گهر عنوان کرد: این موضوع با کم لطفی شما اتفاق افتاد و در برنامه‌ای مسائلی را مطرح کردید. هدایتی پس از آن دلسرد شد. او در 5،6 سالی که در ورزش است از افرادی است که بسیار کم مصاحبه کرده، نه مانند افرادی که یک سال نمی‌شود که به فوتبال آمده‌اند اما رکورد گینس را در امر مصاحبه به ثبت رسانده‌اند.

وی در واکنش به اینکه منظورتان محمد رویانیان است، خاطرنشان کرد: ما را درگیر این مسائل نکنید.

مایلی‌کهن در ادامه با اشاره به مشکلات گهر تصریح کرد: گهر با امکانات و مشکلاتی روبرو است اما بازیکنان این تیم واقعا نجیب هستند و با کمترین امکانات بازی می‌کنند. اما مثل برخی عنوان نمی‌کنم که در رختکن بخاری نداریم.

سرمربی گهر در واکنش به اینکه منظور او امیر قلعه‌نویی است، یادآور شد: این موضوع یک واقعیت است. اگر برای من چنین اتفاقی رخ می‌داد خودم بخاری تهیه می‌کردم.

عابدینی: هدایتی از مالکیت گهر منصرف شد

در ادامه امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد صحبت‌های فتح‌الله‌زاده که عنوان کرده بود در دربی سال 78 که پرسپولیس 9 نفره شده بود از ما خواستند تا گل نزنیم، گفت: ما در همان بازی در دقیقه 88 توسط پایان رافت می‌توانستیم به برتری دست یابیم. در فوتبال درست نیست چنین مسائلی مطرح شود. امکان چنین کاری هم وجود ندارد.

وی افزود: در همان موقع به بازیکنان اعلام کردم که مطمئن باشید استقلالی‌ها نمی‌توانند گل بزنند. استقلال با 4 مهاجم بازی می‌کرد.

همچنین عابدینی در مورد هدایتی برای مالکیت گهر تاکید کرد: هدایتی به صورت اجاره‌ای گهر را گرفت. او هزینه می‌کرد و نمی‌خواست مالک باشد. باشگاه را به ایثارگران واگذار نکردیم تا وضعیت هدایتی مشخص شود. او در آخرین تماس اعلام کرد که دیگر منصرف شده است.

در ادامه برنامه صحنه‌هایی از جلسه اتحادیه داوران فوتبال برگزار شد که افراد نسبت به انتخاب اعضا و همچنین محیط کوچک آن اعتراض داشتند.

حضور بانوان در ورزشگاه گهر

مردم دورود حمایت پرشوری از تیم خود داشتند. در ورزشگاه، بانوان و کودکان نیز حضور داشتند و خانوادگی به تشویق می‌پرداختند. بانوان و خانواده‌ها از پشت‌بام بازی گهر را تماشا می‌کردند.

استپانیان میهمان ویژه

میهمان ویژه برنامه نود لئون استپانیان بود. وی سال 1374 وارد فوتبال ایران شد و 10 سال به عنوان بازیکن فوتبال بازی کرد. 2،3 سال نیز در نقش مربی فعالیت داشت. او هم‌اکنون سرمربی تیم دسته یکی در ارمنستان است. استپانیان درباره آرمناک پطروسیان، هم‌وطن خود گفت: او در ارمنستان است و در مجموع از فوتبال بیرون آمده و در کار تجارت است.

استپانیان انگیزه بازیکنان کنونی را نسبت به گذشته کمتر دانست و گفت: در دربی اصفهان که دیدم تماشاگر کمی به ورزشگاه آمده بسیار ناراحت شدم. بازیکنان در گذشته انگیزه بیشتری داشتند و بازی‌های بهتری انجام می‌شد.

وی درباره مبلغ دربافتی خود تصریح کرد: من در ابتدا برای کمک به آرارات آمدم و پولی دریافت نکردم. در اصفهان 6،7 هزار دلار برای یک سال گرفتم و بیشترین مبلغ دریافتی من 25 هزار دلار بود.

آشتی زوری رهبری‌فرد با پروین

بهروز رهبری‌فرد، بازیکن سابق پرسپولیس درباره آشتی‌هایی که با علی پروین انجام می‌داد، گفت: من گل و شیرینی نمی‌گرفتم، بلکه خود باشگاه گل و شیرینی می‌گرفت و به من اعلام می‌کرد که مراسم آشتی‌کنان است. حرف خود را چه گذشته و چه هم‌اکنون می‌زنم و نظر خود را عوض نمی‌کنم.

زد و خورد شدید بازیکنان در زمین

در دیدار تیم‌های استیل‌آذین و شموشک از سری مسابقات لیگ دسته دو، بازیکنان دو تیم به شدت با هم زد و خورد پیدا کردند و صحنه‌های بسیار زشتی را رقم زدند.

در یکی دیگر از بازی های دیگر فوتبال نیز بازیکنان تیم مهتاب بافت شفت به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

قهرمانی در نقش رونالدینیو!

محسن قهرمانی قضاوت دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن را برعهده داشت. او در دقایق پایانی، کاسپاروف دروازه‌بان ذوب‌آهن را از زمین بازی اخراج کرد. قهرمانی هنگامی که قصد داشت به او کارت قرمز نشان داد همانند رونالدینیو به سمت دیگری نگاه کرد و سپس کارت قرمز را نشان داد!

فرد توصیه‌کننده نتایج دربی مشخص شد

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلات آبی‌پوشان عنوان کرد: مقداری با مشکل روبرو هستیم و تا پایان فصل هم این مشکلات میهمان ما خواهد بود. به غیر از پرسپولیس که به قول مدیرعامل این باشگاه، تمام قرارداد بازیکنانش پرداخت شده فکر نمی‌کنم نسبت به تیم‌های دیگر عقب باشیم.

وی در خصوص اینکه در مصاحبه‌ای گفته بود در دربی سال 78 به ما اعلام کردند که به پرسپولیس 9 نفره گل نزنیم، یادآور شد: هیج جا نگفتم ما پرسپولیس را می‌توانستیم 6 تایی کنیم، این موضوع را تکذیب می‌کنم اما درباره دربی سال 78 باید بگویم وقتی پرسپولیس 9 نفره شد علی پروین بسیار عصبی شده بود و حتی قصد داشت تا تیم را بیرون بکشد. در بین دو نیمه کاظم فائقی معاون سازمان وقت به ما گفت که ملاحظه پرسپولیس را بکنید. البته ما دوست داشتیم با اختلاف یک گل به برتری دست یابیم، اما نتوانستیم.

فتح‌الله‌زاده در پایان در مورد دوستی‌اش با رویانیان افزود: رویانیان حتی یک کارت بنزین هم به من نداده، آن  76 وقت می‌گوید با فتح‌الله‌زاده دوست هستم!

در ادامه مجری برنامه اشاره کرد که در سال 76 که پرسپولیس با نتیجه 3 بر صقر به برتری رسید فائقی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بین دو نیمه به بازیکنان پرسپولیس گوشزد کرده که بیشتر گل نزنند! پس از این مجری برنامه اعلام کرد که انگار فائقی در بحث نتایج توصیه داشته است.

رویانیان به گهر کمک کرده، بنا نیست آیت‌الله‌زاده بداند

اسماعیل حیدرپور، مسئول اجرایی پیشین گهر در خصوص کمک رویانیان به باشگاه گهر گفت: در مقطعی نه از خود باشگاه پرسپولیس بلکه از ارگانی، رویانیان به باشگاه گهر کمک 250 میلیونی کرد. این پول به حساب شهرداری دورود ریخته شد و به بازیکنان داده شد.

وی در مورد اینکه آیت‌الله‌زاده پرداخت این کمک را رد کرده، تصریح کرد: قرار نیست او از این موضوع باخبر باشد.

دیدگاه شما