تازه های سایت

کد مطلب: 6766
24. دى 1391 - 7:15
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان همدان از پایان لیگ برتر فوتبال استان با قهرمانی تیم شهرداری همدان و سقوط تختی نهاوند و اتحاد جوان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان ،علی نیکوکارشایان در همدان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان که با حضور 10 تیم شهرداری، اتحاد جوان، تالار وحدت، شهید امینی از همدان، مرصاد مریانج، شهرداری و وحدت ملایر، بهاران لالجین و تختی نهاوند در 17 هفته انجام شد، با اعلام قهرمانی و تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر به کار خود پایان داد.

وی افزود: مسابقات امسال از کیفیت بالاتر از نظر فنی برخوردار بود و به ثمر رسیدن 256 گل در مسابقات دوره‌ای حکایت از آمادگی تیم‌های شرکت کننده دارد و این در حالی است که نماینده نهاوند در نیمه راه از ادامه مسابقات منصرف شد.

این مسئول یادآور شد: در این هفته دو تیم هم‌نام شهرداری رزن و همدان برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم قهرمان لیگ برتر شهرداری همدان با حساب سه بر یک میزبان خود را از پیش رو برداشت.

نیکوکارشایان ادامه داد: در دیدار بعدی کاندیدای سقوط اتحاد جوان همدان برابر حریف قدرتمند خود تالار وحدت موفق شد با انجام بازی حساب شده با نتیجه سه بر دو حریف خود را از پیش رو بردارد، اما این برد مانع از سقوط این تیم نشد، مصاف تیم‌های شهرداری ملایر و مرصاد مریانج نیز یک بر یک پایان یافت و تیم بهاران لالجین با چهار گل تیم شهید امینی را از پیش رو برداشت و میزبان خود را گل باران کرد.

وی با اشاره به اینکه امکان دارد در سال آینده دوم تیم از استان در رقابت‌های لیگ دسته سه حضور داشته باشد، افزود: با توجه به دستورالعمل جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال استان‌های که صاحب آسیاویژن باشند در فصل آینده در لیگ دسته سه کشور از دو سهمیه برخورد می‌شوند که امیدواریم با اجرای این دستورالعمل استان همدان از این مزیت بسیار خوب برخوردار شود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اضافه کرد: در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان تیم شهرداری همدان با 40 امتیاز در سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های بهاران لالجین و تالار وحدت همدان به ترتیب با کسب 36 و 33 امتیاز دوم و سوم شدند.

این مسئول ادامه داد: همچنین تیم تختی نهاوند به دلیل انصراف از برگزاری مسابقات و تیم اتحاد جوان همدان با کسب 12 امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به شهرداری رزن به عنوان دو تیم سقوط کننده این مسابقات معرفی شدند.

دیدگاه شما