تازه های سایت

کد مطلب: 6713
22. دى 1391 - 16:19

به گزارش پایگاه خبری گرو : حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند با اعلام این مطلب در یادواره 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی گفت : طرح واژه انتخابات آزاد شعار جدید فتنه گران آینده است.

 امام جمعه نهاوند گفت : مردم ولایت مدار روستای  زرامین سفلی با تقدیم 32 شهید وصدها آزاده وجانبازو ایثارگر نشان دادند که ازهیمنه پوشالی ابر قدرتها ترسی ندارند و در تمامی عرصه های انقلاب حضوری پررنگ و فعال داشته اند و نمونه آن حضور صدها جوان و نوجوان در یادواره شهیدان این روستا است .

وی گفت: فتنه‌های آینده را کسانی رقم می‌زنند که می‌گویند کشور در حال بحران است که در حقیقت آنها با مردم و ولایت فقیه کینه دارند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد، انتخابات ما تاکنون آزاد بوده و فتنه‌گران و فتنه‌جویان آن را غیر از این می‌دانند و در حالی که در کشور ما آزادترین انتخابات برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت : طرح این شعار از طرف هر کس در هر لباس و مقامی که باشد محکوم به شکست است.

در ادامه این مراسم آقای فامیل کریمی معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت : حضور در یادواره همرزمان سابقم مایه افتخار من است وی گفت جوانان انقلابی زرامین در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های بزرگی را خلق کردند به طوری که در یکی از عملیاتها یک محور جنگ در دست دلاورمردان روستای زرامین سفلی بود.

وی در ادامه خطاب به جوانان این روستا گفت : شما باید قدر خود را بدانید زیرا روستایی نمونه در کشور و استان هستید و انشاالله در انتخابات آینده با حضور پرشور خود تیری به قلب دشمنان میزنید.

در پایان این مراسم به نفرات برتر مسابقه کتاب خوانی بیش از 60 میلیون ریال جوایز نقدی ازطرف ستاد یادواره شهدا اهدا شد.

از دیگر حاشیه های این مراسم تزیین تمامی روستا با عکس و بنر شهدا وایثارگران و حضور گروه موزیک سپاه پاسداران شهر بروجرد بود.

دیدگاه شما