تازه های سایت

کد مطلب: 6700
22. دى 1391 - 11:07
تیم فوتبال بارسلونا با یک پیروزی پرگل در دیدار برگشت خود با کوردوبا به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به جام کوپا دل ری راه یافت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، کاتالان ها که در دیدار رفت دو بر صفر بر کوردوبا غلبه کرده بودند در دیدار برگشت نیز پنج گل به ثمر رساندند بی انکه گلی دریافت کنند؛ در نتیحه در مجموع دو دیدار هفت بر صفر حریف خود را درهم شکستند.

داوید ویا مهاجم بارسا بازگشت خود را به ترکیب اصلی تیم پس از مدتها مصدومیت با به ثمر رساندن دو گل از پنج گل تیمش جشن گرفت.

این مهاجم ملی پوش اسپانیایی که از بند شکستگی پا رهایی یافته بود باردیگر ثابت کرد که شم گلزنی بالایی دارد.

تیاگو آلکانتارا زننده نخستین گل در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا بود و دو گل دیگر کاتالانها توسط الکسیس سانچز به ثمر رسید

ˈ یوردی رورا ˈ کمک مربی بارسا که در غیاب تیتو ویلانوا هدایت این تیم را به عهده داشت ضمن ستایش از داوید ویا که در اواخر بازی مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی زمین را ترک کند گفت :ˈ ویا گلزن بزرگی است. وی دارای شخصیت قوی و بازی خوبی انجام داده است. ˈ

بارسلونا اکنون باید طی دو هفته آینده سه بازی با مالاگا تیم شگفتی ساز لالیگا انجام دهد . این دو تیم روز یکشنبه در لیگ اسیانیا بازی خواهند و دوبار دیگر در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

لیونل مسی که روز دوشنبه برای چهارمین بار مرد سال فوتبال جهان شد در این دیدار مورد استفاده قرار نگرفت و از روی نیمکت به میدان نرفت.

در یک دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی، آتلتیکو مادرید به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

پیشتر آتلتیکو با یک تساوی بدون گل مقابل تیم ده نفره شده ختافه در مجموع با یک پیروزی سه بر صفر به مرحله بعد راه یافت.

دیدگاه شما