تازه های سایت

کد مطلب: 6500
16. دى 1391 - 6:52
سرمربی ملوان بندرانزلی به شدت از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایسنا، محمد احمدزاده پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر صبا در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، نسبت به حکم کمیته انضباطی که علیه وی صادر شده است، واکنش نشان داد و به شدت از این کمیته انتقاد کرد.

 

وی با بیان این که حکم کمیته انضباطی را به هیچ وجه قبول ندارد، گفت: مگر می‌شود چنین حکمی را قبول کرد؟ در بازی با پرسپولیس در جام حذفی 90 دقیقه به من و تیمم و به ویژه مازیار زارع فحاشی شد، آن وقت من باید از پرسپولیس عذرخواهی کنم؟ به نظر من مشکل فوتبال ایران همین احکامی است که به ضرر تیم‌های شهرستانی صادر می‌شود.

 

احمدزاده افزود: اصلا چنین چیزی قابل قبول نیست که بازیکنان ملوان مورد بدترین فحاشی‌ها قرار بگیرند و آن وقت کمیته انضباطی ما را مجبور کند که معذرت خواهی کنیم. پرسپولیسی‌ها باید از ما معذرت خواهی کنند نه ما از آنها! باشگاه پرسپولیس باید از ما و به ویژه مازیار زارع عذرخواهی کند چون همه ایران دیدند که در آن بازی چقدر زیاد و چقدر زشت به او فحاشی شد.

 

سرمربی ملوان ادامه داد: سوال من این است که چرا کسی از پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهد که به خاطر رفتار زشت تماشاگرانشان عذرخواهی کنند؟ آقای کفاشیان! آیا این حکم، به واقع نشانی از عدالت است؟ من واقعا این حکم و جریمه تعیین شده را قبول ندارم.

 

به گزارش ایسنا، محمد احمدزاده پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی، مصاحبه‌ای انجام داده و گفته بود که امیدوار است دیدار دو تیم 11 به 11 برگزار شود. این حرف سرمربی ملوان باعث اعتراض مسئولان کادر فنی و مدیریتی سرخ‌پوشان شد و از احمدزاده شکایت کردند. در نهایت، کمیته انضباطی احمدزاده را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی و عذرخواهی رسمی از باشگاه پرسپولیس محکوم کرد.

 

در هیچ کدام از بازی‌ها اینقدر بد نبودیم

 

به گزارش ایسنا، همچنین احمدزاده پس از شکست تیمش مقابل صبا، در نشست خبری گفت: این بازی‌ با تمام بازی‌هایی که در لیگ انجام دادیم متفاوت بود و فوتبالی را که می‌خواستیم نتوانستیم انجام دهیم. تیم حریف در خط دفاع و میانی و خط حمله بهتر از ما بود. آنها بهتر از ما دویدند و توانستند به آنچه که می‌خواستند برسند.

 

وی ادامه داد: تیم ما در هیچ کدام از بازی‌های گذشته اینقدر بد و کم‌فروغ ظاهر نشده بود، حتی در بازی با پیکان در تهران که بازی را باختیم اینقدر بد بازی نکرده بودیم و این عاملی شد برای صبا که به نتیجه برسد.

 

احمدزاده در ادامه افزود: این تنها بازی بود که نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم، باید بررسی کنیم که مشکل چه چیزی بوده است. ما هر بازی متوسطی که ارائه دادیم همیشه چند موقعیت گل داشتیم. نتیجه نگرفتن و موقعیت گل ایجاد نکردن دو مقوله متفاوت است. در این بازی مشکل اساسی ما ایجاد موقعیت گل بود.

 

سرمربی ملوان گفت: یکی از فاکتورهای خوب ما، باکیفیت بازی کردن بود ولی در این بازی باکیفیت نبودیم. آن چیزی را که امروز در میدان نشان دادیم شاید تنها به مسائل فنی هم مربوط نباشد. واقعا نباید با یک بازی نه چندان خوب همه چیز را زیر سوال برد. ما با همین تیم باید ادامه راه بدهیم.

 

وی در پایان گفت: منکر نمی‌شوم که بازیکنان ما استرس زیادی داشتند، ما باید این ضعف را برطرف کنیم و شما رسانه‌ها و خبرنگاران در برطرف کردن این مشکلات باید ما را یاری کنید.

دیدگاه شما