تازه های سایت

کد مطلب: 6451
15. دى 1391 - 8:24
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند گفت: شورای شهر و شهرداری فیروزان به اداراتی که قصد ایجاد نمایندگی در شهر فیروزان مرکز بخش خزل را دارند زمین رایگان واگذار می‌کند.
خبرگزاری فارس: واگذاری زمین رایگان برای ایجاد نمایندگی ادارات در فیروزان

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی در شورای اداری شهر فیروزان اظهار داشت: خدمت بی‌منت همراه با تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف مدیران است که باید مد نظر باشد.

وی با تأکید بر لزوم شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش‌ها و شهرهای اقماری نهاوند گفت: در این شورا تلاش می‌شود مشکلات پیش روی توسعه این بخش‌ها و شهرها رفع شود و مسیر توسعه بیش از گذشته مهیا شود.

فرماندار نهاوند افزود: شهرداری و شورای شهر در مدت یک هفته با ارسال نامه و دعوت از مدیران ادارات مبنی بر اینکه چنانچه برای ایجاد نمایندگی نیاز به زمین برای ساختمان نمایندگی اداره متبوعشان دارند باید اقدام کنند.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر شهرستان نهاوند از احداث بیش از یک هزار و 500 واحد در شهرهای فیروزان، برزول و گیان خبر داد و ابراز داشت: این پروژه‌ها نباید تحت هیچ شرایطی راکد و یا تعطیل بمانند زیرا دولت برای احداث این واحدها به سرعت تسهیلات 22 میلیون تومانی و 25 میلیون تومانی را پرداخت می‌کند.

مولوی گفت: نظارت به کار پیمانکاران باید با دقت کافی انجام شود و اجازه ندهیم پیمانکارانی که از بنیه ضعیف مالی برخوردارند وارد این عرصه شوند.

بخشدار بخش خزل نیز از اجرای 20 طرح با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال در این بخش خبر داد و اظهار داشت: احداث میدان ورودی شهر فیروزان با نام میدان «قائم»، احداث کانال عبور فاضلاب و آب کشاورزی، ایجاد ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ساختمان جدید بخشداری این بخش از مهمترین پروژه‌های این شهر است که میانگین پیشرفتی حدود 90 درصد دارند و تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری هستند.

حسن‌علی مومیوند افزود: بخش خزل با 7 هزار و 500 خانوار در قالب بیش از 31 هزار نفر جمعیت دارای 61 روستاست که همه روستاهای این بخش از آب شرب بهداشتی سالم برخوردارند.

وی به اجرای عملیات گازرسانی امسال به 10 روستای این بخش خبر داد و ابراز داشت: هم‌اینک 30 روستای این بخش گازدار هستند و تا پایان امسال به 40 روستا می‌رسند.

دیدگاه شما