تازه های سایت

کد مطلب: 6373
11. دى 1391 - 14:34
به گزارش سایت گرو :فرماندار شهرستان نهاوند از برنامه‌ریزی انجام پروژه المان شهدای نهاوند خبر داد و گفت: این پروژه باید در سریعترین زمان ممکن به اتمام برسد.

به گزارش سایت گرو، مجتبی مولوی ظهر امروز در نشست مشورتی ایثارگران شهرستان نهاوند اظهار داشت: ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و حضور همیشه در صحنه آحاد مردم به ویژه نسل جوان برای دفاع از نظام است.

وی ادامه داد: باید با تمام قدرت و قوت در راستای رفع مشکلات این مردم و خدمت‌رسانی به آن‌ها وارد عرصه کار و فعالیت شد و قدردان زحمات آن‌ها بود.

فرماندار شهرستان نهاوند به ایجاد جامعه ایثارگران در نهاوند با محوریت 100 نفر از فرزندان و یادگاران شهدا و ایثارگران اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب برای حضور پررنگ ایثارگران در برنامه‌های مختلف شهرستان و رفع مشکلات این قشر از اهداف تشکیل این تشکل در نهاوند است.

وی توجه به رفع مشکلات اشتغال فرزندان شاهد را یکی از برنامه‌های اساسی مسئولان در کشور دانست و افزود: در این شهرستان فرزندان شاهد که عمدتاً تحصیلات عالی و دانشگاهی دارند مشکل اشتغال ندارند.

مولوی از برنامه‌ریزی برای به انجام رساندن پروژه المان و یادمان شهدای گرانقدر در نهاوند سخن گفت و ادامه داد: این پروژه که نماد هشت سال دوران دفاع مقدس و همچنین نماد شهدای شهرستان نهاوند است باید در سریعترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی ابراز داشت: شهرستان نهاوند 800 شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نقش مهمی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

فرماندار نهاوند از کلنگ‌زنی پروژه ساماندهی تپه ابوذر محل قبور پنج شهید گمنام خبر داد و افزود: تلاش می‌شود در سریعترین زمان ممکن اعتبارات لازم برای این پروژه اختصاص یابد.

دیدگاه شما