تازه های سایت

کد مطلب: 6200
7. دى 1391 - 7:03
پایگاه خبری گرو به نقل از فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: از دو هفته پیش و دیدار مقابل سایپا از جباری خواستم بازوبند را ببندد اما خودش قبول نمی‌کرد.
خبرگزاری فارس: رحمتی: جباری زانویش را برای استقلال داده است/ 2 هفته پیش می‌خواستم بازوبند را ببندد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان در خصوص این مسابقه اظهار داشت:‌ بازی قابل قبولی انجام دادیم و تیم ما مستحق پیروزی بود. خوشبختانه در نیم‌فصل بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه شدند و تصور می‌کنم با ترمیم تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

دروازه‌بان تیم استقلال در خصوص اینکه چرا بازوبند کاپیتانی را به مجتبی جباری داد، گفت: مجتبی جباری بازیکن بزرگ استقلال است که زانویش را برای این تیم داده و با مصدومیت‌ها در کنار تیم و هوادارانش باقی مانده است.

وی تأکید کرد: او از جمله بازیکنان قدیمی ما به شمار می‌رود و از دو هفته پیش و در دیدار مقابل سایپا می‌خواستم که بازوبند را ببندد و حتی در این زمینه با او صحبت کردم اما او این مسئله را نپذیرفت ولی قبل از بازی امروز از او خواهش کردم که اگر وارد زمین شد بازوبند کاپیتانی را به دستانش ببندد که او این کار را انجام داد و من هم با کمال میل بازوبند را به او دادم.

دیدگاه شما