تازه های سایت

کد مطلب: 6196
7. دى 1391 - 6:52
پایگاه خبری گرو جاسوس دوجانبه فردوسی پور، کشف دوربین مدار بسته در دستشویی ورزشگاه و پیگیری وعده شوالیه!
خبرگزاری فارس: جاسوس دوجانبه فردوسی پور، کشف دوربین مدار بسته در دستشویی ورزشگاه و پیگیری وعده شوالیه!

به گزارش پایگاه خبری گرو ، به دلیل برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ برتر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته، برنامه 90 نیز چهارشنبه شب پخش شد.

در ابتدای برنامه تصاویری از تشیع پیکر نیما نهاوندیان مجری برنامه ورزشی شبکه 2 پخش شد.

 

* شادی گل به درخواست تماشاگر

 

در بازی فولاد خوزستان و داماش گیلان اسماعیل شریفات بعد از گلزنی کفش ورزشی خود را به صورت تلفن همراه در آورد وی در مورد دلیل این شادی پس از گل گفت: یکی از تماشاگران قبل از بازی از من خواست که اگر گل زدم چنین کاری بکنم و من هم این شادی را انجام دادم.

در اهواز همچنین از جایگاه نامناسب گزارشگر رادیو تصاویری پخش شد و صعودی گزارشگر رادیو گفت بارها به مسئولان گفته ایم که جایگاه مان نامناسب است و آنها گفته اند که ترتیب اثر می دهند اما کاری نکردند.

زمین ورزشگاه اهواز نیز قبل از آغاز مسابقه خط کشی شد که اعتمادی نماینده فدراسیون گفت: رنگ را با آب قاطی کرده بودند و با بارش باران رنگ ها کمرنگ شده بود و دیده نمی شد و من خواستم که از رنگ خالص استفاده شود بازی سر وقت آغاز شد.

مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه نیز گفت ای کاش بازی با تاخیر برگزار می شد اما خط کشی ها درست می شد زیرا هیچ خطی در میانه میدان دیده نمی شد.

* کارآگاه بازی برای استعلام قرارداد بازیکن داماش

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان مدعی بود که قرارداد سعید حلافی با داماش گیلان بعد از پایان وقت قانونی نقل و انتقالات در هیئت فوتبال گیلان ثبت شده است. شاهد مدیرعامل هم بهنام افشه بازیکن سابق داماش بود.

مسئولان هیئت فوتبال گیلان این مسئله را تکذیب کردند اما درودگر مدعی شد که اول اینکه دوربین حراست ورزشگاه زمان خروج و ورود حلافی را ثبت کرده، دوربین فرودگاه تهران هم هست و همچنین زمان صحبت حلافی با موبایل مشخص است و می توان آن را هم استعلام گرفت.

با این حال مسئولان باشگاه داماش و هیئت فوتبال گیلان این ادعا را قبول نداشتند.

عادل فردوسی پور هم گفت در این ماجرا یک گروه بد جور راست نمی گوید! ضمن اینکه مسئولان هیئت فوتبال خوزستان می گویند که حلافی تا ساعت 4:30 در اهواز بوده است و چطور خودش را توانسته ساعت 11:30 شب به رشت برساند جای سوال دارد.

اعتراض حسین فرکی به یک داور

حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان روی خط برنامه 90 آمد و از قضاوت شاهین حاج بابایی برای تیمش ایراد گرفت و گفت او در دیدار با ذوب آهن و داماش با اشتباه فاحش حق تیم فولاد را ضایع کرده است و اگر در بازی با ذوب آهن این داور اشتباه نمی کرد فولاد اکنون در صدر جدول بود. این جمله که می گویند اشتباه داوری جزیی از فوتبال است فقط باعث می شود که حق تیم ها ضایع شود و بهتر است دیگر اشتباه های فوتبال جزیی از فوتبال نباشد و شاهد اشتباه های فاحش نباشیم و دپارتمان داوری هم در چیدمان داوری دقت کند.

حلافی: همه می خواهند من را بکوبند!

سعید حلافی با برنامه 90 تماس گرفت و گفت من نمی دانم درودگر دنبال چه چیزی می گردد؟ اگر کسی علیه من مدرکی دارد رو کند. فردوسی پور نیز از او پرسید چه ساعتی به تهران آمده و با چه پروازی آمده است و وقتی حلافی گفت که حدود ساعت 8 شب فردوسی پور گفت چنین پروازی نبوده است و شاید با پرواز اختصاصی آمده اید!؟ زیرا 9 شب هم از فرودگاه بیرون آمده باشید نمی توانستید ساعت 11 شب در رشت باشید. ساعت پرواز تان کی بود.

حلافی هم گفت:بلیت پروزاش را به باشگاه داده و پولش را هم گرفته است. نمی داند چرا همه می خواهند او را بکوبند در حالیکه برای حضور بی حاشیه به داماش آمده است.

فردوسی پور هم گفت کاش بیشتر در فوتبال ایران حرف راست گفته شود.

جاسوس دوجانبه فردوسی پور

عابدینی مدیرعامل داماش هم روی خط برنامه آمد و گفت که فردوسی پور جاسوس دو جانبه در رشت دارد که اطلاعات غلط به او می دهند. فردوسی پور هم گفت چنین شخصی را نمی شناسد. عابدینی سپس گفت همه مشکلات فوتبال ایران را با روشنگری حل کرده اید و فقط مانده سعید حلافی؟!

که فردوسی پور هم گفت سعید حلافی بهترین بازیکن ایران نیست بلکه می خواهیم که حرف راست زده شود همانطور که در دیدار استقلال و داماش کلی بحث کردیم که مسافت تا رشت چقدر است امروز هم می خواستیم روشنگری کنیم.

عابدینی هم گفت سازمان لیگ و کمیته انضباطی هستند اگر حلافی قراردادش غیرقانونی ثبت شده باشد نیم فصل دوم بازی نمی کند و برای داماش هم اتفاقی نمی افتد. ولی حلافی دوست نداشته به انزلی برود و از سوی یکی از بازیکنان به من پیشنهاد شد که به داماش بیاید و تا به امروز هم با این بازیکن حرفی نزده ام.

آقای شوالیه بازسازی روستای زلزله زده چه شد؟

در بخش دوربین 90 یکی از بینندگان تصویری از روزنامه استقلال جوان در 25 مرداد ارسال کرده بود که روی آن نوشته شده بود یک روستای زلزله زده را بازسازی می کند و این شخص از فتح الله زاده مدیرعامل استقلال پرسیده بود آقای شوالیه بازسازی روستای زلزله زده چه شد؟!

میلاد نوری : سبک بازی ام به استقلال نمی خورد

میلاد نوری بازیکن صبای قم میهمان حضوری برنامه بود که گفت انتخاب های اشتباه زیادی در مورد تیم هایش داشته است.

سبک بازی من به استقلال نمی خورد. من سبک بازی ام فانتزی بود و قلعه نویی دوست داشت بازیکنان بیشتر جنگنده باشد.

البته در بازی با ذرت کاران در جام حذفی مرفاوی به من میدان داد.

وی ادامه داد: دایی من با علی پروین دوست بود و از طریق او به استیل آذین رفتم و قرار بود در آن سال امتیاز تیم راه آهن را بخرد و لیگ برتری شود.

میلاد نوری در بخش دیگری از حرف هایش گفت: مجید حیدری در بازی حذفی با ابومسلم مشت زد و محروم شد اما 90 دقیقه فحش خورد. ایمان مبعلی با آن هم تجربه داشت از کوره در می رفت چه برسد به مجید حیدری که بازیکن جوانتری است. غلامعلی تبار بازیکن ابومسلم هتاکی کرد که مشت خورد و بردن به هر قیمتی درست نیست.

* دوره آموزشی طولانی توپ جمع کن های مشهدی

هادی برگی زر سرمربی ابومسلم هم مدعی شد که تیمش 50 سال قدمت دارد و تیم های صبا و پیکان چون مقابل یک تیم دسته یکی شکست خوردند و حذف شدند ناراحتند و غلامعلی تبار فحاشی نمی کند.

فردوسی پور هم به  سرمربی ابومسلم گفت: دوره آموزشی توپ جمع کن های مشهدی طولانی است؟ چون آنجا توپ جمع کن ها بازیکن حریف را هم می زنند و توپ را دیر به بازیکن حریف می دهند.

* نصف شدن مبلغ قرارداد 700 میلیون تومانی قاسمپور با مس کرمان

ابراهیم قاسمپور سرمربی مس روی خط برنامه آمد و گفت 350 میلیون تومان قرار داد فدراسیونی من با باشگاه مس بود و 350 میلیون هم به عنوان متمم قرارداد امضا شد زیرا 700 میلیون تومان بالاتر از سقف قرارداد  بود و همچنین باشگاه مس قرار بود مالیات قراردادم را هم پرداخت کند اما بعد از تغییر و تحول مدیریتی در باشگاه شهبازی مدیرعامل باشگاه گفت که فقط 350 میلیون تومان به من پرداخت می کند.

سرمربی سابق مس در مورد اظهارات برخی تماشاگران علیه خودش گفت: این افراد اجیر شده اند و این مسایل خودجوش نیست و بلکه از سوی افرادی هدایت شده است. من شنیده ام با بوناچیچ مذاکره کرده اند و با این مربی هم به توافق رسیده اند.

بوناچیچ و دو مربی ایرانی گزینه های سرمربیگری مس

ناصر شهبازی مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: سه ماه در کنار قاسمپور زحمت کشیده است و حقش این صحبت ها نبوده است. ما 3 گزینه مربیگری داریم. 2 مربی ایرانی و یک گزینه هم لوکا بوناچیچ است.

بلیت های تقلبی بازی آلومینیوم و استقلال در بازار سیاه

در روز بازی آلومینیوم و استقلال در بازار سیاه بلیت داغ بود و برخی بلیت مسابقه را 30 هزار تومان خریده بودند و برخی بلیت تقلبی در بازار سیاه می فروختند. آنهایی که بلیت تقلبی خریده بودند می گفتند از کجا می دانستیم این بلیت ها تقلبی است ما که قبلا بلیت مسابقه را ندیده بودیم!

طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقه 20 هزار بلیت برای این مسابقه فروخته شد.

نبود اورژانس هم از نکات منفی این مسابقه بود زیرا سر یکی از تماشاگران شکسته بود ولی اورژانسی برای رسیدگی نبود.

قلعه نویی بدون شوخی نکونام را نیمکت نشین کرد

عادل فردوسی پور با تعریف از سرمربی استقلال گفت: قلعه نویی بدون شوخی نکونام را نیمکت نشین کرد و تیمش هم برنده شد.

گل برهانی سوخت، پنالتی آبی دیده نشد!

در کارشناسی داور دیدار آلومینیوم و استقلال مسعود مرادی گفت گل آرش برهانی درست بود و در موقعیت آفساید زده نشد و  یک پنالتی استقلال هم دیده نشد. با این حال اکبر میثاقیان معتقد بود که اخراج کوهنورد کاپیتان تیم آلومینیوم سختگیرانه بوده است! میثاقیان گفت گوش های فغانی قدرتمندتر از گوش های محسن قهرمانی است.

 دوربین مداربسته در دستشویی!

نمازخانه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مشکلاتی داشت که سقف آن چکه می کرد و نمازخانه بسیار سرد بود. اما نکته عجیب وجود دوربین مدار بسته در دستشویی بود که ظاهرا این دوربین برای تست دوپینگ گذاشته شده بود اما داوران دستشویی ایرانی نداشتند و اگر می خواستند به دستشویی ایرانی بروند باید از دستشویی دوربین دار! استفاده می کردند.

قلعه نویی: قانون هند عوض شده است؟

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نیز آخرین فردی بود که تلفنی در برنامه 90 صحبت کرد و  گفت: بین بازیکنان استقلال اختلاف وجود دارد و این اختلاف از اردوی ترکیه آغاز شد. جلسه ای هم سه چهار هفته پیش با فتح الله زاده و نکونام گذاشتم و تصور می کردم با این نشست مسئله حل شده است.

وی ادامه داد: دیدم هنوز مشکل ادامه دارد. قبل از بازی با آلومینیوم هم با بزرگان تیم جلسه گذاشتیم و مسئله حل شد. من نگاه ویژه ای به نکونام دارم اما اصول را باید رعایت کرد و به همین دلیل به نکونام یک بازی استراحت دادم.

سرمربی استقلال با گلایه از کارشناسی داوری گفت: حسین عسگری به من گفته است که قانون هند عوض شده و در هر صورت توپ به دست بخورد پنالتی است از مرادی می خواهم در این مورد توضیح بدهد تا اطلاعات من و سایر مربیان کامل شود. مرادی هم گفت قانون خطای هند تغییر نکرده است.

گل بهادرانی بهترین گل نیم فصل اول شد

سوال نظر سنجی برنامه 90 انتخاب برترین گل نیم فصل بود که از شش گل انتخاب شده گل فرشاد بهادرانی از ذوب آهن به تیم سایپا با 43 درصد آرا بهترین گل نیم فصل اول شناخته شد.

دیدگاه شما