تازه های سایت

کد مطلب: 5865
28. آذر 1391 - 14:32
پایگاه خبری گرو : میهمان ویژه برنامه شب گذشته 90 صغرسنی خود را تایید کرد.

خبرگزاری فارس: از پرتاب سنگ توسط شاهرودی تا بازیکنی که صغرسنی خود را تایید کرد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل ازفارس ، سوال برنامه شب گذشته 90 درباره عملکرد بهترین سرمربی در نیم فصل اول لیگ برتر بود. در این نظرسنجی که حدود یک میلیون و 737 هزار نفر شرکت کردند امیر قلعه نویی با 39 درصد به عنوان موفق ترین مربی انتخاب شد. علی دایی 34 درصد، حسین فرکی یازده درصد، زلاتکو کرانچار 7 درصد، تونی اولیویرا 5 درصد و محمد احمدزاده 3 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند.

در ابتدای برنامه مشکلات ساخت ورزشگاه نقش جهان مورد بررسی قرار گرفت. پس از آن بازی های جام حذفی پخش شد. همچنین صحبت هایی درباره علت تغییر زمان بازی پرسپولیس و ملوان صورت گرفت. در این بخش بهروان درخواست باشگاه پرسپولیس را علت این امر دانست و عنوان کرد که هر تیم دیگری می توانست چنین درخواستی بدهد و ما با آنها همکاری می کردیم اما در تماس تلفنی محمد احمدزاده سرمربی ملوان و همچنین ابراهیم قاسمپور، سرمربی مس این مورد را رد کردند و گفتند که برای ما چنین تغییری صورت نمی گرفت.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در تماس تلفنی اعلام کرد: شاید این تغییر چندان هم به سود پرسپولیس نباشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس 3 علت را برای تغییر زمان بازی عنوان کرد: اول اینکه پرسپولیس 8 بازیکن در تیم ملی دارد، دوم اینکه 4 بازیکن پرسپولیس قرار بود بروند و سوم اینکه مصدومان این تیم برای این دیدار برسند.

وی درباره سرمربی پرسپولیس و وضعیت ژوزه خاطرنشان کرد: سرمربی تیم گل محمدی است و با ژوزه هم صحبت می کنیم تا در مورد فسخ قرارداد با او به توافق برسیم. پیشنهاد دادیم تا 50 درصد قراردادش را دریافت کند. او را اخراج نکرده ایم و به علت عدم هماهنگی گفتیم سرتمرینات حاضر نشود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان صحبت های خود از اعلام مبلغ قرارداد ژوزه سرباز زد اما گفت که اگر لازم باشد آن را رسانه ای خواهد کرد.

در ادامه برنامه بختیار رحمانی بازیکن جوان تیم فوتبال فولادخوزستان میهمان ویژه برنامه شب گذشته 90 بود. او صغرسنی خود را تایید کرد و گفت که درحالی که متولد سال 68 است اما شناسنامه او برای سال  70 گرفته شده است. وی گفت: این امر در دوران بچگی او رخ داده است و از این موضوع بهره ای نبرده است. همچنین در ادامه تصاویری از او پخش شد که علاقه او به خوانندگی را نشان می داد. رحمانی در پایان هدف فولاد را در این فصل قهرمانی دانست.

در ادامه برنامه حاشیه دیدار دو تیم سنگ آهن بافق و استقلال اهواز پخش شد. در این دیدار هواداران خوزستانی سنگ هایی را به سمت بازیکنان و مربیان سنگ آهن بافق پرتاب کردند و در ادامه حرکت رضا شاهرودی مربی تیم سنگ آهن بسیار عجیب بود که سنگ هایی را در جیب خود قرار داده بود و به سمت هواداران پرتاب کرد!

قسمت دیگر برنامه مربوط به مکان دیدار دو تیم استقلال و گهردورود در چارچوب جام حذفی بود. ابتدا غلامرضا بهروان، رئیس سازمان لیگ در این باره گفت: اگر شورای تامین استان لرستان وضعیت امنیتی این استان را تضمین کند مشکلی برای برگزاری بازی در دورود وجود ندارد اما رضا آیت الله زاده، مدیرعامل باشگاه گهر دورود معتقد بود که ورزشگاه های دیگری هم وجود دارد که امکانات کافی و لازم را ندارند اما بازی ها در آنجا برگزار می شود.

در ادامه حسن شریعت نژاد معاون سیاسی-امنیتی استان لرستان اعلام کرد که شورای تامین استان با برگزاری بازی در دورود موافق است و تا ظهر سه شنبه نظر قعطی خود را به فدراسیون ارسال می کند. او 80-90 درصد احتمال داد تا بازی در دورود برگزار شود.

ایمون زاید نیز در گفت و گویی رفتن خود از پرسپولیس را خداحافظی همیشگی از ایران ندانست. وی در مورد حضورش در ایران گفت: بیش از یک سال بود که از ایران پیشنهاد داشتم و به علت اینکه بهترین گلزنی لیگ ایرلند شده بودم و همچنین می دانستم که پرسپولیس تیم بزرگی است، به این تیم آمدم تا اسمی در آسیا به دست آورم. زاید همچنین درباره دربی معروف و به ثمر رساندن 3 گل در دیدار سرخابی ها صحبت کرد.

خداداد افشاریان که کارشناس داوری شب گذشته برنامه نود را برعهده داشت در پاسخ به سوال که آیا به کمیته انضباطی رفته و درگیر شده است گفت: بله به کمیته انضباطی رفتم. به علت اینکه حسن زاده حضور نداشت با سلیمانی جلسه ای داشتیم و در پایان بحثی بین ما به وجود آمد.

وی درمورد اینکه آیا این موضوع به درگیری هم منجر شد عنوان کرد: کمی صدای من و سلیمانی بالا رفت که این کار خوبی نبود.

در اواخر برنامه داوری دیدار دوتیم استقلال اهواز و گهر دورود پخش شد. در صحنه ای افشاریان خطای پنالتی که داور اعلام نکرده بود را درست خواند، اما پس از اینکه مجری برنامه به او با کنایه گفت شما خلاف دوستان خود اعلام نظر نمی کنید نظر افشاریان برگشت! (قضاوت این دیدار برعهده جمشید دانش مهر بود)

در پایان برنامه نیز مصاحبه ای با کارلوس کی‌روش پخش شد. سرمربی تیم ملی حضور در مسابقات غرب آسیا را برای نتیجه ندانست و گفت که به هدف های خود رسیده است.

وی همچنین درباره شکست ایران مقابل ازبکستان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی عنوان کرد: این شکست کار ما را سخت کرده اما ما افراد شجاعی را می خواهیم که بتوانند مقابل طوفان ایستادگی کنند.

دیدگاه شما