تازه های سایت

کد مطلب: 5805
27. آذر 1391 - 17:05
پایگاه خبری گرو : فرمانده انتظامی نهاوند گفت: 16 درصد عملیات‌های برنامه‌ریزی شده نیروی انتظامی استان همدان طی هشت ماهه امسال توسط نیروی انتظامی نهاوند انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ،عباس نظری اظهار کرد: طبق برنامه از قبل تعیین شده باید 800 مأموریت عملیاتی در استان انجام شود که تاکنون در نهاوند 121 مأموریت عملیاتی با موفقیت انجام شده است.

وی ادامه داد: این عملیات‌ها که شامل 16 درصد از عملیات‌های انجام شده نیروی انتظامی نهاوند در استان است، نشان از عزم راسخ فرماندهی و پرسنل این نیرو در نهاوند با هدف ایجاد امنیت پایدار دارد.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: با جدیت مأموران این نیرو و بالا بودن فرهنگ عمومی مردم جرائم خشن به کلی از نهاوند رخت بربسته و هیچ گونه جرائم خشن در حوزه شهرستان نهاوند طی هشت ماهه امسال نداشته‌ایم که این مهم نشانگر همکاری مردم در تأمین امنیت با مأموران این فرماندهی است.

وی با اشاره به افزایش میزان کشفیات این نیرو در نهاوند عنوان کرد: میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش بسیار چشمگیری به خصوص در زمینه سرقت برخوردار است.

نظری ادامه داد:‌ با ایجاد گشت‌های ویژه شبانه، بهره‌گیری از افراد معتمد در سطح روستاها و برگزاری جلسات مکرر و مختلف با دهیاران، شوراها و دیگر افراد معتمد در سطح محله‌ها و روستاها آمار سرقت‌ها به‌ویژه سرقت احشام در سطح روستاها کاهش یافته است.

وی با اشاره به تماس‌های مردم با پلیس 110 در نهاوند افزود: بیش از 60 درصد تماس‌های مردمی منجر به انجام عملیات شده که عمدتاً مربوط به مسائل جزئی و متداول در سطح شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی نهاوند اعتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگ‌ترین سرمایه این نیرو ذکر کرد و بیان داشت:‌ با توجه به اینکه مردم پلیس را متعلق به خود می‌دانند و پلیس نیز خود را خدمتگزار مردم می‌داند بنابراین با همکاری آحاد مردم فضای عمومی شهرستان نهاوند به گونه‌ای تبدیل شده که از شهرستان‌های امن همدان محسوب می‌شود.

وی از تنگ کردن عرصه بر متخلفان به‌ویژه موتورسیکلت‌ها و خودروهای متخلف در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان در هر زمینه است تا جایی که میزان رضایتمندی مردم از پلیس را در پی داشته باشد.

نظری به پاسخگو بودن شماره تلفن 110 و 197 برای هرگونه پیشنهاد یا انتقاد در نهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: این شماره‌ها، شبانه‌روز آماده پاسخگویی به نظرات مردمی است و بخش زیادی از تماس‌های مردم با 197 مربوط به قدردانی از زحمات نیروی انتظامی شهرستان نهاوند طی هشت ماهه سال 91 است.

دیدگاه شما