تازه های سایت

کد مطلب: 5794
27. آذر 1391 - 16:33
رئیس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه سازمان لیگ قویا می خواهد دیدار تیم های گهر و استقلال در یک ورزشگاه واجد شرایط در استان لرستان برگزار شود از مهیا نبودن ورزشگاه دورود و آماده بودن شرایط ورزشگاه تختی خرم آباد برای میزبانی این دیدار خبر داد.
پایگاه خبری گرو به نقل ازمهر :غلامرضا بهروان ، در خصوص مکان برگزاری دیدار تیم های فوتبال گهر دورود و استقلال از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از زمانی که تیم شایسته گهر دورود به لیگ برتر صعود کرده به دفعات از ورزشگاه دورود بازدید کرده ایم. شواهد نشان می دهد بازسازی و تجهیز این ورزشگاه پیشرفت زیادی نسبت به زمان صعود گهر به رقابت های لیگ برترپیدا کرده است.
وی در همین خصوص افزود: اما هنوز این ورزشگاه مشکلاتی دارد که برای برگزاری یک بازی در چنین سطحی آن هم مقابل تیم پرطرفداری مثل استقلال تهران، باید برطرف شود. در بازدیدی که کارشناسان به عمل آورده و گزارشاتی که به ما داده اند، نشان می دهد که هنوز اتاق و جایگاه خبرنگاران، اتاق رختکن داوران، اتاق پزشکی و اتاق ناظر مسابقه و امنیتی آماده نیستند.
رئیس سازمان لیگ برتر گفت: همانطور که بهاروند رئیس هیات فوتبال استان لرستان اعلام کرده، ظرفیت ورزشگاه دورود در حالت عادی حدود 2 هزار نفر است و فقط تعداد تماشاگران علاقه مند تیم استقلال در لرستان بیش از گنجایش این ورزشگاه است، ضمن اینکه جایگاه هواداران دو تیم تفکیک نشده و خود جایگاه VIP و موارد دیگری نیز هست که باید آماده شود.

بهروان با تاکید بر اینکه ورزشگاه تختی خرم آباد امکانات و شرایط به مراتب بهتری نسبت به ورزشگاه دورود داشته و تقریبا آماده برگزاری چنین مسابقه ای است، گفت: برای برگزاری بازی در ورزشگاه تختی خرم آباد، مدیریت محترم باشگاه گهر باید درخواست رسمی خود را به ما بدهد و قراردادی نیز با مسئولان ورزشگاه تختی در این خصوص ببندد، ضمن اینکه شورای تامین استان لرستان نیز باید تمهیدات لازم را برای برقراری امنیت بازی در نظر بگیرد، چون امنیت فقط مربوط به زمین مسابقه نیست بلکه حضور تماشاگران و تیم ها نیز باید از لحاظ امنیتی شرایط لازم را داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه 4 روز تا زمان برگزاری این بازی باقی مانده، چه زمانی تکلیف محل برگزاری بازی مشخص می شود، گفت: سازمان لیگ قویا به دنبال این است که این دیدار در یک ورزشگاه واجد شرایط در استان لرستان برگزار شود، ما نیز  تکلیف این موضوع را تا پایان امروز مشخص خواهیم کرد.

دیدگاه شما