تازه های سایت

کد مطلب: 56245
6. خرداد 1403 - 8:24
فرمانده سپاه استان همدان گفت: شهید ایت الله رئیسی خادم مردم بود و مردم‌ نیز قدردان تلاش‌های ایشان بودند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان نهاوند گفت: مقاومت مردم در جبهه‌های دفاع مقدس و در دفاع از خرمشهر ستودنی بود و درس‌های زیادی از این عملیات گرفتیم.

وی اظهار داشت: با رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم اجازه داده نشد یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز و عمل به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری و حفظ وحدت است.

وی ادامه داد: در شرایط اخیر و پس از شهادت رئیس‌جمهور محبوب، پایان یافتن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با هدایت‌های مقام‌ معظم رهبری روال کار کشور بدون وقفه ادامه پیدا کرد.

مجیدی اظهار داشت: باید قدردان نعمت ولایت‌فقیه باشیم که با درایت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از حوادث با موفقیت‌ها عبور کرده‌ایم.

وی بیان کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی شبانه‌روز تلاش کرد و با روحیه جهادی و انقلابی خادم مردم بود و نشان داد با این تفکر است که می‌شود مشکلات را حل کرد.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: وجود ایشان نشان داد انسان‌های طراز انقلاب اسلامی راهگشای کار کشور هستند و مردم هم در تشییع ایشان نشان دادند که قدردان زحمات رئیس جمهور شهید هستند.

وی بیان کرد: شهید رئیسی ابعاد مختلف شخصیتی داشتند و فرماندهی میدان و دیپلماسی را هماهنگ کردند و حکیمانه حرکت و ایران اسلامی را در دنیا عزتمند کرد.

سردار مجیدی افزود: راهبرهای کشور شامل عزت، حکمت و مصلحت را انجام داد و با اقتدار در مقابل استکبار ایستاد و با قدرت در عرصه‌های بین المللی از حق مردم و کشور دفاع کرد.

وی اظهار داشت: برخی‌ها حل مشکلات را فقط در چند کشور غرب جستجو می‌کردند ولی شهید رئیسی بر اساس مصلحت با کشورهایی که منافع ما را تامین می‌کرد ارتباط برقرار کرد.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: عملیات وعده صادق یکی از نکات قوت و درخشان هماهنگی فرماندهی میدان و دیپلماسی بود که شهید حسین امیرعبداللهیان نقش اصلی را در این هماهنگی داشتند.

وی عنوان کرد: امروز باید خودمان را برای انتخابات آماده کنیم و کسی را که مانند شهید رئیسی است و ویژگی‌های ممتازی دارد انتخاب کنیم تا مسیر حرکت انقلاب اسلامی را با قدرت ادامه دهیم.

دیدگاه شما