تازه های سایت

کد مطلب: 5594
22. آذر 1391 - 16:27
پایگاه خبری گرو :«محمد احمدی» تهیه‌کننده سینما درباره روند تولید فیلم گفت: تدوین فیلم توسط مستانه مهاجر از نیمه گذشت و صداگذاری فیلم توسط امیرحسین قاسمی در حال انجام است. فیلم ظرف 45 جلسه در شهرهای یزد، نهاوند و تهران جلوی دوربین رفت.

وی درباره پتانسیل فیلم با توجه به موضوع معناگرای فیلم گفت: فیلم داستانی اجتماعی و معناگرا دارد، قصه‌ای انسانی در این فضا وجود دارد و ارتباط بین مادر و دختر را روایت می‌کند فیلم پتانسیل جذب مخاطب را دارد و اگر با تبلیغ درست به نمایش درآید حتما می‌تواند مخاطب مناسبی را جذب کند زیرا هر خانواده دارای مادر است و این فیلم روابط انسانی میان مادر و دختر را به خوبی روایت می‌کند.

بنابراین گزارش، «محمد احمدی» علاوه بر تهیه‌کنندگی مشترک این کار با «پناه‌برخدا رضایی»، فیلمبرداری این کار را نیز برعهده‌ دارد.

چکامه چمن‌ماه و الهام حمیدی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. داستان فیلم سینمایی «گهواره ای برای مادر» شرح قصه‌ای است که به زندگی یک بانوی طلبه می‌پردازد. «نرگس» دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد.

الهام حمیدی در این فیلم در نقش یک طلبه بازی می‌کند، از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری، مهران رجبی، نیکا خسرو آبادی و... اشاره کرد.

دیدگاه شما