تازه های سایت

کد مطلب: 55930
2. ارديبهشت 1403 - 7:58
فرماندار نهاوند گفت: لازم است اداره کل نوسازی مدارس برای پروژه هایی که در شهرستان نهاوند تعریف می شوند، زمانبندی اجرا تعیین کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در اولین جلسه‌ی شورای آموزش وپرورش نهاوند در سال ۱۴٠۳، ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان در شهرستان نهاوند، گفت: تعدادی از پروژه‌ها باید در سال گذشته به بهره برداری می رسیدند، اما هنوز این پروژه ها آماده افتتاح نشده اند.

وی با تأکید بر این که لازم است اداره کل نوسازی مدارس برای پروژه هایی که در شهرستان نهاوند تعریف می شوند، زمانبندی اجرا تعیین کند، افزود: اگر پروژه‌ها طبق برنامه‌ریزی قبلی و بر اساس زمانبندی پیش بروند، در موعد مقرر آماده‌ی بهره برداری خواهند شد.

احمدوند با بیان اینکه آموزش وپرورش متعلق به همه است و همه ما به نوعی مدیون آموزش وپرورش هستیم، اذعان داشت: باید از همه‌ی ظرفیت ها برای حل مشکلات و موانع و اعتلای دستگاه تعلیم وتربیت بهره ببریم.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: با توجه به اینکه مسائل آموزش وپرورش به دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مملکت هستند مربوط می‌شود، مدیران ادارات با نگاه بازتری به قضایا نگاه کنند.

رییس شورای آموزش وپرورش نهاوند در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، بر لزوم بزرگداشت این هفته تأکید نموده و خاطرنشان کرد: از دیگر مسائل مهم پیش روی آموزش وپرورش، برگزاری امتحانات خردادماه می باشد و با توجه به اینکه آزمون ها در سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شوند، لازم است هماهنگی حداکثری در سطح شهرستان در این خصوص به عمل آید.

وی در پایان، اجرای زمین‌چمن‌های طرح شهید سلیمانی را از جمله خدمات بسیار خوب دولت به منظور بالا بردن سرانه فضاهای ورزشی در سطح مدارس دانست و گفت: تمام اداراتی که در قبال تکمیل این پروژه‌ها تعهداتی دارند، در اسرع وقت به تعهدات خود عمل نمایند تا ان‌شاءالله به زودی شاهد افتتاح این پروژه ها و بهره‌مندی دانش‌آموزان از آن ها باشیم.

دیدگاه شما