تازه های سایت

کد مطلب: 55916
1. ارديبهشت 1403 - 7:28
استاندار همدان گفت: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌ جمهور باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: شعار سال"جهش تولید با مشارکت مردم" باید در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تحقق یابد.

وی گفت: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

استاندار همدان با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب شود افزود: دولت با تمام توان در انتقال آب تلاش کرد و با تشریک مساعی آن را به نتیجه رساند.

وی گفت: در حوزه مسکن هم باید اقدام انقلابی صورت گیرد، همانطور که در سال گذشته با تلاش‌های فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط این اقدام صورت گرفت.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی طبق سند سه‌ساله توسعه استان اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی با سند سه ساله‌ توسعه‌ استان منطبق بوده و خوب ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی باید به سمت تولیدات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین حرکت کند گفت: در جلسه‌ امروز یک برنامه مدون و مرتبط با حوزه‌ تولید برای تحقق شعار سال"جهش تولید با مشارکت مردم" توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه شد.

استاندار همدان افزود: همچنین مقرر شد برنامه‌ دقیق حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌ها در راستای تحقق شعار سال در جلسه آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه شود.

دیدگاه شما