تازه های سایت

کد مطلب: 55913
31. فروردين 1403 - 12:25
فرماندار نهاوند گفت: رسانه‌ حلقه رابط بین مردم و مسئولان است و می‌تواند ایجاد وفاق بین مسئولان کند و با این رویکرد وحدت رویه به رشد شهرستان کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، بر اجرایی شدن شعار سال تاکید کرد و اظهار داست: اقداماتی در حوزه عمرانی سال گذشته در شهرستان انجام شده است که از جمله آنان می‌توان به بهسازی روستایی، جاده‌ها، اسفالت شهر و.... اشاره کرد.

وی افزود: برخی اقدامات جهت توسعه شهرستان متاسفانه با مقاومت‌هایی روبرو می‌شود که حواشی ایجاد می‌کند، بویژه پروژه سد گرین که اجرای آن در تامین آب کشاورزی بسیار موثر است و نیاز به همراهی مردم دارد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: موضوع بهره برداری از معادن که اشتغال و توسعه شهرستان را بدنبال دارد و نیاز به فرهنگ سازی و همراهی مردم را دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور سال گذشته، گفت: مشارکت و روند برگزاری انتخابات در شهرستان رضایت بخش بود و از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان قدردانی دارم.

احمدوند گفت: برخی رسانه ها و مدیران نسبت به تغییرات در شهرستان و واکنش‌ها دامن می‌زنند از اصحاب رسانه خواستار توجه به توسعه شهرستان هستیم تا پرداختن به تغییرات مدیران و حواشی رفتن یا ماندن فلان مدیر! 

وی خاطرنشان کرد: اما آنچه امروز شهرستان ما بشدت به آن نیاز دارد پخش اخبار امیدوارکننده است. نقش خبرنگاران در ایجاد یاس و امید در میان مردم بسیار مهم است و جامعه ما امروز به گسترش اخبار خوب و امیدوار کننده نیاز دارد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: رسانه‌ حلقه رابط بین مردم و مسئولان است و می‌تواند ایجاد وفاق بین مسئولان کند و با این رویکرد وحدت رویه به رشد شهرستان کمک کند.

وی متذکر شد: پاسخگویی بخش جدانشدنی از مسئول است و مسئولی که پاسخگو نباشد مردمی نیست و تاکید این دولت بر مردمی بودن و پاسخگویی است.

دیدگاه شما