تازه های سایت

کد مطلب: 55853
25. فروردين 1403 - 7:37
مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید ۴۹۰ فقره تسهیلات به مددجویان و متقاضیان در شهرستان نهاوند اعطاشده است.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  گفت: یکی از مأموریت‌های نهاد کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان و سرپرستان خانوار است و در این راستا تسهیلات مختلفی به متقاضیان اعطا می‌شود.
وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان مددجو اعطاشده است و آن‌ها با این وام‌ها کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اند.
مرادی افزود: این تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و غیر مددجویان نهاوند پرداخت‌شده است و کارگاه‌های زیادی در شهرستان در این بخش‌ها ایجادشده است.
وی ادامه داد: نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) با حمایت از مددجویان علاقه‌مند به ورود به بازار کار و با ارائه تسهیلات شرایط را برای تولیدکنندگان فراهم کرده است.
مدیر کمیته امداد نهاوند اظهار داشت: دریکی از بخش‌هایی که تسهیلات پرداخت می‌کنیم بحث قالی و گلیم‌بافی است که موردتوجه زنان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: بیش از ۶۰ بافنده را به کارگاه‌های طرف قرارداد معرفی کردیم تا هم آموزش ببینند و هم برای خود کارگاهی ایجاد کنند و درآمدزایی داشته باشند.
مرادی ادامه داد: تعدادی از این علاقه‌مندان پس از مدتی برای خود کارگاه ایجاد کرده‌اند و خوشبختانه چند نفر دیگر را نیز مشغول کرده‌اند که جای خوشحالی دارد.
مدیر کمیته امداد نهاوند گفت: به افرادی که به این کارگاه‌ها معرفی می‌شوند ۲۰ میلیون تومان تسهیلات صفر درصد پرداخت می‌کنیم تا کارشان را رونق ببخشند.
وی بیان داشت: در سال گذشته ۴۹۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت‌شده و در سال جدید نیز این روند ادامه خواهد داشت.
مرادی در پایان گفت: علاوه بر ارائه تسهیلات با کمک فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم برای انواع مشاغل به متقاضیان ارائه می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما