تازه های سایت

کد مطلب: 55848
24. فروردين 1403 - 14:59
امام جمعه نهاوند:
تفرقه خواست دشمنان است
نماز جمعه شهرستان نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند؛ همه مسئولان خدمتگذار مردم هستند و این مهمترین خصوصیت حکومت اسلامی است که همه مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی اظهار داشت: وظیفه همه مسئولان خدمت شبانه‌روزی به مردم است و باید این فرصت را قدر دانست و شکرگذار این فرصت خدمت‌رسانی بود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: در موضوع غزه ماهیت نظام استکباری برای همگان روشن شد و مردم دنیا دیدند که شعار حقوق بشر دولت‌های غربی دروغ است.

وی ادامه داد: آمریکا و اروپا با حمایت از صهیونیست‌ها باطن خود را نشان دادند و مردم آزاده دنیا هم به ذات پلید و جنایتکارانه آنها پی بردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: در تحقق شعار سال دولت باید زمینه را آماده کند و با تسهیل شرایط کسب و کار و ایجاد اشتغال هرکاری می‌تواند انجام دهد و مردم هم متولی تولید و توزیع شوند.

وی اظهار داشت: با همکاری دولت و مردم شعار سال محقق می‌شود و مشکلات اقتصادی هم بسیار کاهش می‌یابد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: حفظ وحدت که در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نیز مورد تاکید قرار گرفت باید مورد توجه و عمل همه قرار گیرد چون اختلاف‌نظر طبیعی است ولی خدایی نکرده این اختلاف‌نظر نباید به تفرقه و روبروی هم ایستادن منجر شود که این خواسته دشمن است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: موضوع برخورد با ناهنجاری‌های شرعی و قانونی نیز باید مورد توجه باشد و موضوع حجاب و عفاف جز دین و قانون است و کسانی که بخواهند هنجار‌شکنی کنند باید طبق قانون با آن‌ها رفتار شود.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی بیان کرد: حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه نشان‌دهنده این است که آن‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند و باید جلوی این کار گرفته شود.

وی در پایان گفت: حفظ دستاوردهای ماه رمضان و برقراری محافل قرآنی بعد از ماه رمضان و کمک به فقرا نباید فراموش شود و باید از برکات این ماه در طول سال بهره‌مند شویم.

دیدگاه شما