تازه های سایت

کد مطلب: 55843
24. فروردين 1403 - 12:19
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم های هلال احمر شهرستان های نهاوند و ملایر بامداد امروز نسبت به اسکان در راه ماندگان و تخلیه آب منازل ناشی از سیلاب اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی سنجربگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات امداد رسانی از ساعت ۲ بامداد آغاز شد و تا ساعت هشت صبح امروز ادامه داشت.

وی اضافه کرد: ۶۴ مسافر گرفتار در برف و کولاک محور ملایر به اراک در پایگاه امدادونجات پیروز و سه نفر در پایگاه گل تپه کبودرآهنگ اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: در پایگاه پیروز ۳۰ عدد کنسرو، ۱۲۰ تخته پتو، ۴۵ قرص لواش و خرما توزیع شد.

سنجربگی گفت: امداد رسانی به عشایر روستای دهلق در جاده ملایر - آورزمان که در اثر بارندگی به آنها خسارت وارد شده بود نیز صورت گرفت و به آنها وسایل گرمایشی شامل ۲۰ تخته پتو و چهار چراغ والور تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: تخلیه آب ۱۳ منزل مسکونی در پی بارندگی شدید در شهرستان ملایر انجام شد که افراد متاثر از این حادثه ۶۰ نفر بودند.

به گفته کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان در پی فعالیت یک موج ناپایدار در آسمان استان، بارش باران از ۲ روز پیش آغاز شده است و این روند تا روز جمعه ادامه دارد.

محمد حسن باقری‌شکیب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران‌سنجی پیروز شهرستان ملایر با ۵۷ میلیمتر بیشترین بارش استان را ثبت کرده و از ایستگاه باران‌سنجی شهر همدان ۲۲ میلیمتر و ایستگاه هواشناسی استان ۲۵ میلیمتر بارش گزارش شده است.

دیدگاه شما